Hjelp! Skal ha ny TV.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp! Skal ha ny TV.

Heisann sveisann!

Jeg er på jakt etter en ny tv i 50" klassen. Har satt budsjettet mitt til 10 000 og vil selvfølgelig ha mest valuta for pengene.

Jeg har sett endel på plasma da jeg leser at dette er å anbefale hvis man vil ha best bilde for minst pris.

Vurderte å slå til på canal digitals tilbud på 50" 3d tv fra samsung men tror at jeg ikke har et behov for 3D og vil bruke de lappene som blir til overs på en ps3. Om noen klarer å overbevise meg om å putte pengene på denne tven så er den også et alternativ.

TVen skal brukes til Bluray fra ps3. Film/serier fra pc. Canal Digitals kabelnett. Jeg liker å se på hdkanalene fra discovery, history og national geographic.

Som dere ser skal den brukes ganske allsidig og jeg er klar over plasmaens svakhet når det kommer til å bruke pc som source men regner med det fungerer helt greit?

Så hva sier dere folkens? Jeg kommer til å kjøpe en tv basert på deres erfaringer så kjør på!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det må også nevnes at jeg ønsker å kaste ut CD boksen til fordel for IDTV med PVR funksjon

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •