Hvilken tv til soverommet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken tv til soverommet?

Hei!

Har kjøpt meg leilighet og skal ha ha meg tv på soveromsveggen. Vurderte egentlig degradere Pioneer'n i bytte til større tv på stue, men denne anser jeg ikke som slank nok. TV'n blir nemlig hengendes på en vegg enn passerer og stadig ser rett inn fra siden. Er derfor ute etter en slank tv. Størrelse bør være minimum 46", mens prisen skal være lavest mulig. Tankene mine går automatisk til LED som har flere tv'er som er rundt 3 cm tykk. Hvilken led er i tilfelle det beste kjøpet på markedet for tiden? Har også sett slanke plasma-tv'er. Finnes det kanskje en slank plasma som gir mer for pengene? Handler gjerne før jul og enn får jo 10% på hele butikken på elkjøp.no i disse dager (om du abbonerer på nyhetsbrev på mail).

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil Samsung 46" LED-TV UE46C6005XXE til 8090,- hos elkjop.no være et greit valg? Hvor finner jeg forøvrig veggfeste som bygger minst ut og er gunstig i pris? Netonnet har til 299,- som bygger 22mm.

Ser videre at komplett.no, canal digital og samsung har et spesialtilbud på Samsung 46" LED-TV UE46C6705 inkludert 1 stk Samsung Wlan dongle WIS09AB - veil. pris: 699,-
    Canal Digital Pakke med kort, cam og kabel - veil. pris 995,-

Den pakken fra canal digital må jeg uansett ha. Hva er forskjellen på disse tv'ene egentlig?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellen er at sistnevnte har satelittuner og "internet@tv"-applikasjoner (youtube, facebook, osv). De er klin like på bildekvalitet og tilkoblinger og design.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Forskjellen er at sistnevnte har satelittuner og "internet@tv"-applikasjoner (youtube, facebook, osv). De er klin like på bildekvalitet og tilkoblinger og design.
    Vil denne trådløse tilkoblingen til pc'n funke som erstatter for HDMI? Tenker da på om man kan få frem "pc-bildet" på tv'n uten bruk av kabel.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •