Samsung C8705, låst til kun Canal Digital Sat??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung C8705, låst til kun Canal Digital Sat??

Heisann ærede kunnskapsrike mennesker der ute.

Er det mulig å ta inn Astra og Thor samtidig på den innebygde sat-tuneren på en Samsung C8705?

Jeg har et par foreldre som har kjøpt seg Samsung C8705 TV. De har fra før to paraboler, en for å ta ned Thor (Canal Digital) og en for Astra 19,2 koblet til en DiSeq switch og til en analog tuner. De ønsker nå bruke den nye innebygde digitale tuneren i TV'en.

På kanal-søk innstillingene på TV'en kan man velge DVB-S eller "Canal Digital Sat". (Canal Digital Sat er vissnok ferdiglaget oppsett for CD).
    CD sier at det ikke er mulig å ha flere satelitter på denne TV'en fordi den er "låst" til Canal Digital". Synes dette høres rart ut!
    Dersom man slår på DiSeq og gjør DVB-S manuell innstillinger på TV'en burde det vel være mulig å få inn CD og Astra samtidig? (er bare snakk om de åpne kanalene på Astra da).

Noen der som kjører flere paraboler/hoder på en slik TV og kan belyse meg litt?
    Kan ikke være mulig at CD har lagt inn en slik begrensning?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Det går fint å bruke denne med bl.a. Astra, jeg bruker 1 vest og 5, 13 og 19 øst. Men jeg har ikke testet kortleser med annet enn Canal Digital/Conax.
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •