Lcd,led,plasma??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Lcd,led,plasma??

Hallo godtfolk. jeg er nå på utkikk etter en ny tv fra 40" og oppover til stua mi som er et relativt mørk rom der jeg sitter maks 2,5 fra tv`n. bruksområdene vil bli i hovedsak tv titting(fotball), ps3 spilling og filmavspilling fra pc og jeg har vell et budsjett på ca 6000 - 8000 helst lavt ettersom jeg er student.
    Jeg er da veldig usikker på hva jeg skal kjøpe og ikke minst hvilken type skjerm.
    håper det er noen her som kan hjelpe meg med dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

plasma vs lcd

Hei jeg har nettopp kjøpt ny lcd tv (samsung 46 lcd) som en oppgradering fra en Panasonic pv70 42" plasma. det jeg sliter med er at jeg synes at bildet ser kunstig ut (har stillt i en uke nå).
    Anbefaler at du tar en runde til venner og betjente og sjekker tven deres pga at det går desverre ikke an å sjekke bildekvalitet i butikken pga all belysning og butikk instillinger på tvene.
    Er du glad i film ta med en favoritt til venner og få sjekket noen minutter på deres tv. (anbefales)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Relativt mørkt rom og fotball lukter plasma lang vei!

Denne fra Panasonic er meget god og jeg tør å påstå den slår allt annet i denne priskategorien på bildekvalitet.

Panasonic TX-P42G20E 42" Plasma Full-HD 1920x1080, 4xHDMI, Wifi, THX, 600Hz - Netshop

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0