Lcd,led,plasma??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Lcd,led,plasma??

Hallo godtfolk. jeg er nå på utkikk etter en ny tv fra 40" og oppover til stua mi som er et relativt mørk rom der jeg sitter maks 2,5 fra tv`n. bruksområdene vil bli i hovedsak tv titting(fotball), ps3 spilling og filmavspilling fra pc og jeg har vell et budsjett på ca 6000 - 8000 helst lavt ettersom jeg er student.
    Jeg er da veldig usikker på hva jeg skal kjøpe og ikke minst hvilken type skjerm.
    håper det er noen her som kan hjelpe meg med dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

plasma vs lcd

Hei jeg har nettopp kjøpt ny lcd tv (samsung 46 lcd) som en oppgradering fra en Panasonic pv70 42" plasma. det jeg sliter med er at jeg synes at bildet ser kunstig ut (har stillt i en uke nå).
    Anbefaler at du tar en runde til venner og betjente og sjekker tven deres pga at det går desverre ikke an å sjekke bildekvalitet i butikken pga all belysning og butikk instillinger på tvene.
    Er du glad i film ta med en favoritt til venner og få sjekket noen minutter på deres tv. (anbefales)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Relativt mørkt rom og fotball lukter plasma lang vei!

Denne fra Panasonic er meget god og jeg tør å påstå den slår allt annet i denne priskategorien på bildekvalitet.

Panasonic TX-P42G20E 42" Plasma Full-HD 1920x1080, 4xHDMI, Wifi, THX, 600Hz - Netshop

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for bra svar, desverre så synes jeg designet på den panasonicen var ufyselig hva mener dere jeg burde gå for av disse? eller vær så snill kom med forslag på andre i ca samme prisklasse. :grin:
    Samsung PS50B530 50" Plasma FullHD 1920x1080, 3x HDMI, 40000:1, 600Hz. - Netshop
    Komplett.no - Samsung 50" Plasma-TV PS50C535
    Samsung PS50C530 50" Plasma FullHD 100Hz 1920x1080, 3x HDMI, 40000:1, 600Hz., USB - Netshop
    MPX.no - LG 42" LED-TV 42LE5300

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic plasma vinner vel det meste den stiller opp i, men er du opptatt av det rundt så er det ditt valg....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Lunatech sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skrev akkurat en tråd om dette på lørdag. Sammenligningen min er ganske spesifikk på de to skjermene jeg hadde, men en del ting er også generelle styrker og svakheter med LCD og Plasma.

Svært godt fornøyd med Samsung plasma så langt.

Tråden finner du her:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...rfaringer.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •