Valg av TV 40" opp mot 8000kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av TV 40" opp mot 8000kr

Har ikke plass til noe mer enn 40" og har fra før en Toshiba 32" (Testvinner for 4år siden). Toshibaen er helt super, men innser at den er for liten. Sitter 4-5meter unna tv og på endel Bluray-filmer har jeg problemer med å lese teksten. Men Toshiba'en med Onkyo-høytalere er blant de beste på lyd.

Så jeg har sjekket opp og lest tester. Ser at Sony nå har virkelig gode tv til rimelig pris. Det som går igjen er EX500(ikke-LED) og EX600(LED). Prisen er ca det samme. EX600 her færre funksjoner og er kun 50Hz. EX500 er 100Hz med flere funksjoner.

Hvilken av disse anbefales?

Så kom jeg over et ukjent TV på Elkjøp som heter Sandstrøm. Dette er noe Elkjøp-sær merke. Den imponerte meg med bildekvalitet. Den sto like ved siden av en Sony EX700 (Testvinner) og det eneste forskjellen jeg klarte å se var at fargen gul og rød var mer "naturtro", "varmer" og "fyldig" på Sony(men minimalt bedre). Ellers klarte jeg ikke se mye forskjeller. Sort-nivået var imponerende på denne ukjente merket. Prisen er ca. 8000kr for 40" som er litt overraskende mye på et slikt merke.

Men hva mener dere?

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hva med en lcd. 40c755
    Samsung 40" 3D LCD-TV - Elkjøp

har samme i 46' , veldig godt fornøyd med bilde og justeringsmuligheter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •