Samsung UE46C6825 Erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung UE46C6825 Erfaringer?

Hei,

Er det noen som har noen erfaring med Samsung UE46C6825?
    Var så heldig å vinne gavekort på Euronics og ble anbefalt denne TV`en i butikken.

Mine kriterier er:
    - Meget bra sortnivå
    - Generell BRA bildekvalitet

Er ikke ute etter 3d, nettløsninger og andre kjekt å ha funksjoner. Bilde teller ALT!

Skal brukes til spill, dvd og blueray!

Tar gjerne i mot evt andre forslag til gode TV`er i 14000 klassen fra Euronics.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er basically samme tv som UE46C6005, bare med satelittuner og PVR-funksjon. Dyrt om de skal ha 14000,- for den. Men med gavekort så må du jo handle der, vet ikke helt hva de har som er mest for pengene jeg .

Hva er gavekortet på?

Anyway, er du ute etter best mulig bildekvalitet og sortnivå, så kjøper du panasonic txp50g20. Den er overlegen i sin prisklasse.

EDIT: Må du ha LED så gå for Sony KDL46NX700, den er klart bedre på bildekvalitet enn UE46C6825.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Dette er basically samme tv som UE46C6005, bare med satelittuner og PVR-funksjon. Dyrt om de skal ha 14000,- for den. Men med gavekort så må du jo handle der, vet ikke helt hva de har som er mest for pengene jeg .

Hva er gavekortet på?

Anyway, er du ute etter best mulig bildekvalitet og sortnivå, så kjøper du panasonic txp50g20. Den er overlegen i sin prisklasse.

EDIT: Må du ha LED så gå for Sony KDL46NX700, den er klart bedre på bildekvalitet enn UE46C6825.
    Takk for svar!

Om jeg ikke finner noe jeg får grei pris på kan jeg heller kjøpe en vaskemaskin og handle TV senere hos noen som tar fornuftige priser.

Gavekortet er på overkant av 8000,- så jeg skal legge inn resten selv.

Har bestemt meg for LED og hadde egentlig sett med ut Sony KDL46NX700 selv, men den hadde de selvfølgelig ikke inne. Sikkert derfor han ville pushe Samsung også.

Er KDL46NX700 verdt de 13990,- de forlanger? Eller finnes det mye annet bedre i LED verden til samme pris?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så jeg anbefaler deg å bruke gavekortet på vaskemaskin og kjøpe tv et sted prisene er bedre . Prisforskjellene er ikke så store på førstnevnte .

Klarer ikke å se noe voldsomt billig for øyeblikket. Muligens KDL46EX701, 10995,- er en helt ok pris for den tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten så jeg anbefaler deg å bruke gavekortet på vaskemaskin og kjøpe tv et sted prisene er bedre . Prisforskjellene er ikke så store på førstnevnte .

Klarer ikke å se noe voldsomt billig for øyeblikket. Muligens KDL46EX701, 10995,- er en helt ok pris for den tven.
    Takk igjen! Om jeg bare ser på bildekvalitet så er EX701 det samme som NX700?

Skal oppgradere fra en Viewsonic 37", men har lyst på noe skikkelig denne gangen.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EX701 er temmelig lik NX700 rent bildekvalitetsmessig. Then again, prisen er fortsatt høy. Du får EX710 som er en oppgradert modell billigere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EX701 er temmelig lik NX700 rent bildekvalitetsmessig. Then again, prisen er fortsatt høy. Du får EX710 som er en oppgradert modell billigere.
    Ser man får EX710 til 10990,- som virker som en ok pris etter litt søk på nettet, spørsmålet er jo om dette er en god nok TV til mine kriterier

Vanskelig dette... blir nok enten 710`en eller vaskemaskin

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha tv hos euronics, så ser det der ut til å være den beste dealen ja .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •