Philips 47" LCD-TV 47PFL3605H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 47" LCD-TV 47PFL3605H

Hei!

jeg har lurt litt på om jeg skal handle meg en ny flatskjerm, og jeg kikket på komplett og fant denne Komplett.no - Philips 47" LCD-TV 47PFL3605H. Så, jeg lurer på om dette er en bra TV, at jeg får en TV som er verdt prisen (får kjøpt tven for 5000, får rabbat). Jeg er ikke noen ''TV ekspert'' så jeg tenkte jeg kunne lage et emne her på forumet, håper noen kan svare på dette.

PS: Jeg skal bruker TVen til spill, og film.

Mvh Kenneth

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en 32' utgave av denne, og den er helt fin på ps3 spilling og blu ray.
    Den er full hd/50hz , så den kan hakke en del ved store panoreringer osv.

Ble kjøpt som en vente tv mens vår gode gml m61 var til rep/vraking, og har nå blitt erstatett av en 46' c755 samsung lcd.

Helt greit med bilde justeringer, men ikke noe mer en 'greit'
    men den har mange bildemoduser, det skal den ha.(6 stykker om jeg ikke husker feil)

Det som ikke er så bra på den er at allerede samme dag som vi fikk den hjem
    så bråket den veldig fra strømforsyningen(during), og etter 14 dager ble den veldig vanskelig å slå på, lyden var der og skygger av bildet,men vi måtte bruke noen minutter med av og på før bildet kom. Infocare kommer en av dagende å bytter strømforsyningen som også styrer lyset til bilde. Et kjent problem sa de på philips når jeg ringte.

Denne havner på gutte rommet snart sammen med ps3 og det funker fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men er det en bra/grei tv til 5000 kr? er veldig usikker om jeg skal vente eller om jeg skal slå til nå. så er den jo 47'' det er jo ganske stort (for meg i vertfall)

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    billig er det jo, men jeg tenker at på så mange tommer, trenger man en god tv om man har litt sabre signaler. Du må neste stikke ut en tur å ta en titt i noen butikker om de har den utstilt i den str. så får du sett om det duger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg har hatt denne TVen hjemme i en mnd. Men den ble returnert. Før dette hadde jeg Sony 46EX400 og denne likte jeg mye bedre. Jeg syntes bildet på Philipsen var uskarpt. For å sammenligne med Sonyen: Bare to HDMI-innganger mot Sonys fire, ikke støtte for video via USB der dette var mulig på Sony dog ikke alle mulige formater, man må sikte på et lite punkt på TVen med fjernkontrollen for å få respons.

Det skal også sies at jeg ikke er veldig kresen på bildekvalitet ettersom jeg opplevde Sony TVen som veldig bra! Signalkildene er en HD-tuner fra Canal Digital og Xbox 360. Jeg følte jeg så stor forskjell på disse to modellene, og anser Philipsen som en dårligere TV. Begge ble kjøpt for 6000,- på Elkjøp/Lefdal.

Håper dette er til litt hjelp.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det store spørsmålet her er hvorfor ialledager du byttet fra sonyen til philipsen in the first place...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, godt spørsmål. Handlingen virker ikke veldig rasjonell sett utenfra, men jeg kan forsikre deg om at den virket slik sett innenfra...

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken tv skal du ende opp med da? Kjøpte du sonyen igjen eller en helt annen modell? Sonyen er den beste av de billige 46" forresten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat nå har jeg ikke noen TV. Sonyen var ikke på tilbud lenger... Men regner med den kommer tilbake igjen på tilbud en gang. Ikke noe hastverk, foreløpig. Men jeg tror jeg når du sier det er den beste av de billigste 46-tommerne. Mine utrente øyne fant i hvert fall ikke noe å utsette på bildet. Blir kanskje annerledes hvis den igjen kommer i hus, og jeg sammenligner med min venns nye Samsung PS-50C7705...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •