Phillips 9705H- problemer ved avspilling av bluray film - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Frezzaldo
    Infocare ringte meg i dag og sa at TVen er ferdig. De kunne ikke finne noe feil med bildet (noe jeg synes er veldig rart), men de hadde skiftet ut en del, det var kommet en mod fra Philips, som skulle ta seg av summelyden fra ambilight. Han hadde også oppgradert til siste software versjon. Når det gjelder bildet så må det jo være jeg som har stilt meg helt bort, men jeg synes likevel at det er rart at jeg opplever så mye etterslep i mørke sener. jaja... får se når jeg får den tilbake.
    Sa de noe om hva denne mod'en fra philips består av? Og når den kom? Jeg ser fra tidligere innlegg at du kjøpte TV'en din i begynnelsen av mars. Og at TV'en var produsert uke 38 i 2010. Jeg vil gjerne høre mer om hvordan du opplever summelyden når du får den tilbake, med denne mod'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av manders
    Sa de noe om hva denne mod'en fra philips består av? Og når den kom? Jeg ser fra tidligere innlegg at du kjøpte TV'en din i begynnelsen av mars. Og at TV'en var produsert uke 38 i 2010. Jeg vil gjerne høre mer om hvordan du opplever summelyden når du får den tilbake, med denne mod'en.
    Dette er det som står i kviteringen:
    "Mod. for Amb støy. Sjekk av bilde er ok, oppgr SW."

Jeg hører ikke noe til lyden når jeg ser film/tv og det er helt stille i rommet. Når jeg legger øret inntill ambilighten hører jeg en veldig høyfrekvent lyd, i stede for den 50hz-strøm-lyden jeg hørte før, som jeg ikke har sjans til å høre bare jeg kommer noen få cm. fra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frezzaldo
    Jeg hører ikke noe til lyden når jeg ser film/tv og det er helt stille i rommet. Når jeg legger øret inntill ambilighten hører jeg en veldig høyfrekvent lyd, i stede for den 50hz-strøm-lyden jeg hørte før, som jeg ikke har sjans til å høre bare jeg kommer noen få cm. fra.
    Det var jo bra at du ble kvitt ulyden på TV'en din. TV'en min er nok en gang inne til reparasjon. Denne gangen fordi den har fått en tendens til plutselig å gå i standby sånn helt av seg selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har det gått med problemene som folk har hatt med denne TV`en?
    Jeg skal kjøpe ny TV og denne modellen er en av de som står på toppen av ønskelista, men blir jo litt skeptisk når jeg leser denne tråden..

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •