Bang & Olufsen - vurdere pris.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bang & Olufsen - vurdere pris.

Heisann!

Har ikke peiling på hvor jeg kan få hjelp fra, så jeg prøver å legge dette ut her!

Min mor skal selge et B&O hjemmekinoanlegg..

Dette er ganske gammelt, 7 år.

37" LCD TV: 98.000kr
    Musikkanlegg - avlang som tar 6 stk CD`er: 36.000
    Høytalere - 2 stk (130cm høye): 18.000
    DVDspiller: 36.000

TV nr 2 - LCD 24": 36.000

Det var det dette kostet den gangen. Har ikke peiling på hva slags modeller dette er, men hvor mye kan må få for dette per idag?

Kan innrømme og si at bildekvaliteten ikke akkurat er så veldig bra, men tøft design.

Bør jeg ta kontakt med B&O for prisvurdering?

Takk for svar

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slettet

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er redd det bare er høyttalerne som har noen reell verdi i dag. Sikkert ikke dumt å ta kontakt med BO. Det verste du kan oppleve er at de ikke vil hjelpe deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedlegg 72335

Vedlegg 72339

Vedlegg 72336

Vedlegg 72337

Vedlegg 72338

Her er bilder, bortsett fra den lille TV`en jeg snakket om.
    Glemte å legge til den minste cdspilleren isted.

Er bare bilder jeg fant på nettet. Men det min mor har er ihvertfall i tipp topp stand. Jeg får vel bare legge ut en annonse på finn og her inne!

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan prøve å søke litt på Bang & Olufsen på f.eks. finn.no og ebay - bare for å få en idé om hva andre som selger, prøver seg med.

Høyttalere og CDspiller er vel verdt NOE. 15-20 - kanskje 30% av nypris hvis du er ekstremt heldig og treffer på en sulten kjøper. En 7 år gammel DVDspiller? 10% av nypris?? 7 år gamle TVer - knapt salgbart, spør du meg. Bare for å tenke litt høyt.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Du kan prøve å søke litt på Bang & Olufsen på f.eks. finn.no og ebay - bare for å få en idé om hva andre som selger, prøver seg med.

Høyttalere og CDspiller er vel verdt NOE. 15-20 - kanskje 30% av nypris hvis du er ekstremt heldig og treffer på en sulten kjøper. En 7 år gammel DVDspiller? 10% av nypris?? 7 år gamle TVer - knapt salgbart, spør du meg. Bare for å tenke litt høyt.

Tusen takk for god tilbakemelding Kan legge ut hva jeg fikk for alt dette når det er solgt!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B

Nå er det vel stort sett ikke prestasjonene til B&O sine produkter som selger, men navnet. Så ser ikke bort fra at noen tullinger gir bra priser på gamle produkter man kan få MYE billigere og bedre nytt fra andre produsenter.
    Jeg har ikke sett B&O TV på mange år, men det jeg har sett av TV'er fra den kanten skuffet VOLDSOMT før i tiden i alle fall! Jeg ville ikke betalt 1/10 av det de kostet nye den gangen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vel stort sett ikke prestasjonene til B&O sine produkter som selger, men navnet. Så ser ikke bort fra at noen tullinger gir bra priser på gamle produkter man kan få MYE billigere og bedre nytt fra andre produsenter.
    Jeg har ikke sett B&O TV på mange år, men det jeg har sett av TV'er fra den kanten skuffet VOLDSOMT før i tiden i alle fall! Jeg ville ikke betalt 1/10 av det de kostet nye den gangen.
    Joda, men husk på at her er det snakk om "branding" de luxe - merket B&O betyr ekstremt mye - for noen. Du skal ikke se bort i fra at prisen blir ganske så OK på finn.no. B&O har jo aldri vært et typisk "Best value for the money"- objekt og det skal det heller ikke være.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •