Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 60
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av virrus
    C685 har 3D, tilbudet på Komplett.no sier jo dette ganske tydelig. Men ellers er det veldig vanskelig å finne noe detaljert informasjon om denne TV'en. Utifra modellnummeret skulle man vel tro det er snakk om C675 + 3D, men dette blir bare vill gjetning...
    Uff ja der rotet jeg, du har helt rett. Jeg tenkte på c6xxx serien jeg.. C685 er nok veldig lik C7705 på de fleste områder.

Newcomer bj00rn sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På komplett nå: "Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment."

Edit: Nå er den tilbake..

TV'n har fått mange gode tilbakemeldinger, men er det ikke litt merkelig at det ikke finnes mere informasjon om TV'en der spesielt at Samsung selv ikke har noe info.., og at det er bare (?) Komplett som har solgt den?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener å ha lest i en av linkene som ble postet i begynnelsen av tråden at det er et skandinavisk modellnummer. Men jeg er jo enig i at det er merkelig at den ikke finnes på samsung.no

Min har i løpet av de siste timene fått status "plukket" hos komplett

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der ser det ut som at den er tatt vekk ja: "Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment."

Den har også forsvunnet fra "crazy christmas"-kampanjen.

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk TV'en i dag. Kjempefornøyd. Hadde en gammel men bra Toshiba Regza før, men dette var i en annen klasse ja. Ble positivt overrasket over 3D moden også. Omtrent ingen buzzing heller, heller mindre enn min "gamle" LCD.

Newcomer Shake sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter i spenning på min. Var fryktelig vanskelig å bestemme seg, men håper eg blir fornøyd med plasma tv. Blir kjekt å teste ut 3d heime for første gang og!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min for et par dager siden, men har bare fått testet den såvidt. Bilde virker å være veldig bra, og synes 3D fungerer overraskende bra.. Gran Turismo på PS3 i 3D var en ny opplevelse Har ikke fått testet den på vanlig TV ennå.

Ellers kan jeg vel si at jeg også har en Panasonic TX42PV70 og sort nivået på samsungen er nok ikke på dette nivået ennå. Merker at er noe midlertidig IR på skjermen.. så en bør nok være litt obs på dette området.

Men alt i alt er jeg kjempefornøyd så langt.. TV skal brukes i kjellerstue, til PS3, film og fotball :-D

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok feil, det er nok litt buzzing i tv'n, men det er merkbart bare i fra bestemte retninger, og nesten bare fra toppen når man står nært så det er ikke noe problem for meg.

Holder på å kjøre den inn nå, og venter i spenning på å få brukt den på normale lys og kontrastsettinger. Uansett, for denne prisen så er bildekvaliteten på TV'n svært brukbart. Bildet er derimot ikke helsvart, det er en antydning grått, og det går ikke an å tune det vekk slik jeg ser det.

IR er nok merkbart ja, spilte litt Halo Reach i går, kanskje en halvtimes tid, og og noen av statusboksene viste en liten stund etterpå. Men det er jo egentlig normalt?

Alt i alt kjempefornøyd tross noen få ankepunkt.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har kjøpt veggfeste til denne som kan anbefales?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har min kommet i hus. Jeg merker litt buzzing når jeg står inntil, og spesielt bak, TVen. Men dette er ikke merkbart fra der vi sitter. Bildekvaliteten har jeg ikke så mye å si om enda før den er innkjørt og satt opp riktig.

Det jeg derimot kan nevne er at jeg hadde problemer med 3d-brillene. De mistet signalet og falt ut sporadisk da jeg først prøvde. Litt søking rundt avdekket at mange har problem med at de faller ut i scener hvor det sendes sterke lysglimt, og at dette kan løses ved å dekke over mesteparten av IR-sensoren på brillene med litt elektrisk tape. Dette virket ikke helt som mitt problem, og bortgjemt i samme forumtråd nevnte noen at IR-senderen på TVen ligger nede i venstre hjørne. Jeg hadde en lydplanke stående helt inntil TVen som helt sikkert forstyrret for denne, og når jeg flyttet den litt ut fra TVen forsvant problemet.

Kanskje nyttig informasjon for noen, men uansett en sær designsvakhet fra Samsung. Jeg kan ikke se noen særlige negative sider ved å plassere IR-senderen øverst rundt bildet, mens det er åpenbare problemer ved å ha den nederst. :/

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har alle fått blu-ray filmene som skulle følge med denne pakken? Kunne bare finne en kode for shrek filmene og en film med 3 dokumentarer.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan funker denne tven? Var fin pris på komplett ser jeg Har litt lyst på 3D tv ja

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at kampanjen er tilbake ja. Så langt er jeg veldig fornøyd med min, men jegh ar ikke kalibrert den skikkelig enda. Det er klart at du ikke får den beste TVen på markedet til en slik pris, men du får en skikkelig godt en grisebillig. 3D-teknologien er nok den samme samsung-skjermene.

når det kommer til filmene sleit jeg også med å finne den ene lappen, men for meg var det shrek-kupongen som først havna i søpla. Jeg fant den til slutt, og fylte inn begge kodene da jeg fikk TVen i begynnelsen av desember. Ingenting har kommet enda, men jeg ser for meg de har mye å gjøre på det pakkesenteret for tida :P

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shake
    Har alle fått blu-ray filmene som skulle følge med denne pakken? Kunne bare finne en kode for shrek filmene og en film med 3 dokumentarer.
    Det skal være 2 kode-kuponger i pakken i tillegg til blu-ray platen med dokumentarer. Du må lete litt om den ligger blant rusk og papirmanualer.

Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Hvordan funker denne tven? Var fin pris på komplett ser jeg Har litt lyst på 3D tv ja
    TV'n fungerer utmerket. 3D funksjonen likeså. Det eneste "dårlige" med den er at panelet er litt gråtonet og derfor har den ikke de aller dypeste svart-fargene i bildet i forhold til de dyreste plasma-TV'ene (Bildekvaliteten utenom er upåklagelig). For rundt 6000 kr som den grovt sett koster i forhold til pakkeprisen så er det jo et meget godt kjøp nesten uansett hvordan man ser på det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, fikk litt lyst på den må jeg si Men da er spørsmålet, vil jeg få 3D bilder gjennom min receiver? Onkyo TX-3007? Som "bare" støtter Hdmi 1.3..?

Hvor ligger tven til 6000 om jeg tør spørre?

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Tror du misforstod meg. Du finner den ikke til 6000, men i pakken til 10000 så hvis du trekker fra prisen på spilleren (~1500,-), brillene (~2400,-) og filmene (?) så er det cirka omtrent grovt regnet det man i teorien betaler for TV'n.

God jul

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om dette tilbudet fortsatt gjelder? Når jeg finner tvn på komplett er det en annen pris nå :/

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å wow, pakken koster nå 14.990,- på komplett.. Merkelig

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er folk her fornøyde med tv'en? Har endelig tatt den i bruk og sett et par filmer. Er godt fornøyd så langt. Har testet både 3d og 2d. Ser ut som vi fikk en god pris ja!

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er folk fortsatt fornøyd med denne tv'n? Skal ha meg 50" plasma til maks 10000 og denne er under vurdering. Fungerer den forresten med cam fra canal digital? Fant ikke noe om dette i farten hos komplett.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •