Støy fra plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Støy fra plasma

Kjøpte en LG 60PK250 for 2 uker siden. MEGET fornøyd med tv'n, men i natt led jeg av insomnia så ble sittende å se på tv, mens min bedre halvdel gikk å la seg. Jeg hadde da på MEGET lavt volum.. og spesielt på lyse scener så støyet tv'n endel... er dette vanlig eller er det min tv bare ?
    Støyet mer på scener med mye lys i forhold til mørke scener.

hvis det er vanlig er det ikke egentlig et problem da man som oftest har lyd på når man ser tv , men hvis det bare er min vil jeg jo bytte den.. ikke det at det er et stort problem uansett...

Mvh

-Søvnløs-

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hepp.

Kan bare snakke for meg selv, har en Panasonic TH-42PZ70 (plasma) som er nærmere 4 år gammel og den eneste støyen jeg har fra denne er viftene som man må på baksiden for å høre.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zobar
    Kjøpte en LG 60PK250 for 2 uker siden. MEGET fornøyd med tv'n, men i natt led jeg av insomnia så ble sittende å se på tv, mens min bedre halvdel gikk å la seg. Jeg hadde da på MEGET lavt volum.. og spesielt på lyse scener så støyet tv'n endel... er dette vanlig eller er det min tv bare ?

hvis det er vanlig er det ikke egentlig et problem da man som oftest har lyd på når man ser tv , men hvis det bare er min vil jeg jo bytte den.. ikke det at det er et stort problem uansett...

Mvh

-Søvnløs-
    Dette er helt vanlig på Plasma. Min LG støyer også særlig på hvit i bilde. Virker som det er strøm forsyningen som jobber hardere og gir trafo lyd. Setter du tvn i Automatisk strøm sparing blir den så å si helt stille er min erfaring i mørkt rom. Den støyer mere uten strøm sparing på. ALle mine 3 tidligere plasma (Pio, Samsung og LG)skjermer har støyet på hvite bilder med buzze lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for rask tilbakemelding.. ja er trafo støy.

Får prøve med strømsparing på auto :d

Neste innkjøp er lystette gardiner.. var jo ikke lett å finne..

Mvh

-Trøtt-

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zobar

Mvh

-Søvnløs-
    Har enda ikke vært borti en TV (Plasma/LCD) som har vært helt 100% støyfri. Har selv en 60PK250 og jeg kan høre litt elektronikklyd av den, men det er kun når jeg har volumet så lavt som d går ann. Generelt sett er jeg kjempefornøyd med den "lille" støyen fra denne, for min Samsung M87 var mye værre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •