Blir plasma TV'er "grønnere" over tid?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blir plasma TV'er "grønnere" over tid?

Jeg var hos søstera mi og kikka på Pioneer LX5090H da jeg var der her om dagen. Mulig det var fordi det var på dagtid og lysere i rommet, men jeg synes den var grønnere enn den var som ny... Altså de sorte stripene oppe og nede i en film som gikk på TV var ikke så sorte som jeg kan huske de var da TV'n var helt ny. Jeg mener min egen Panasonic plasma også var sortere sort som ny enn den er nå...hhhmmmm.

Er dette noe dere har lagt merke til også? Eller er det hukommelsen min som har blitt dårligere?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Jeg var hos søstera mi og kikka på Pioneer LX5090H da jeg var der her om dagen. Mulig det var fordi det var på dagtid og lysere i rommet, men jeg synes den var grønnere enn den var som ny... Altså de sorte stripene oppe og nede i en film som gikk på TV var ikke så sorte som jeg kan huske de var da TV'n var helt ny. Jeg mener min egen Panasonic plasma også var sortere sort som ny enn den er nå...hhhmmmm.

Er dette noe dere har lagt merke til også? Eller er det hukommelsen min som har blitt dårligere?
    Det er en lang tråd om "rising black levels" på Panasonic TV`r i avsforum, så du tar nok ikke feil. Hvordan det er med Pioneer aner jeg ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •