Knust KURO - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Knust KURO

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Der tar du feil - selv om produsenten har sluttet å produsere plikter de å sitte på reservedeler 10-15 år.
    Det høres fryktelig lenge ut for forbrukerelektronikk, selv for dyre TVer.

At de fleste produsenter produserer nok reservedeler til at de har nok ut garantitiden, og forhåpentligvis litt lenger, det kan jeg være med på. Men, at det skal være en internasjonal lov som forplikter dem til å ha reseverdeler i opptil 15 år, det tror jeg rett og slett ikke på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Med mindre man har brukt en hammer for å slå inn skjermen, kan det kanskje betraktes som et uhell og kan tas over innbo forsikringen - hvis man ikke har for stor egenandel da.

Det samme gjelder en hel del produkter som mange velger å tegne dyre tabbeforsikring på....
    Er kanskje å dra den litt vel langt om man kjøper TV-en "ferdigknust" på Finn???

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Tenkte på han som har greid å ødelegge den jeg. Må jo lønne seg å bruke forsrikringa til noe og. de fleste bateler den kun, og vet aldri når den kan brukes!

EDIT: Er vel ved uhell o.l. innebo skal kunne benyttes! Så ser ikke det på som noe svindel!
    Da er vi enig!

Men om man ved et uhell kjøper en knust TV så...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det her skjedde med meg for 2 uker siden. har en 5090h som skjermen ble knust på og jeg brukte innboforsikringen og sa at jeg tryna med et glass i hånda som gikk inn i tven og jeg fikk tilbake på forsikringa, det koster 17450 kr å bytte panel på den tven på elektronisk service i oslo. jeg tok pengene istendenfor rep og kjøpte heller en krp-600m..

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Finnes ingen lover som pålegger en produsent å ha deler o.l. tilgjengelig i X antall år. Det eneste som kan pålegges en produsent er at kunde kan reklamere direkte til denne istedenfor til selger innen 5 år etter kjøpsdato, og produsent må reparere eller levere ny vare osv.

Så det du nevner ingeniøren er nok leverandøravtaler mellom produsenter/leverandører og ditt firma .

Godt mulig at jeg tar feil der.... vi har ingen avtale på dette og det da trolig kun noe leverandøren tilbyr sine kunder på generell basis.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer Thomse sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokern11
    det her skjedde med meg for 2 uker siden. har en 5090h som skjermen ble knust på og jeg brukte innboforsikringen og sa at jeg tryna med et glass i hånda som gikk inn i tven og jeg fikk tilbake på forsikringa, det koster 17450 kr å bytte panel på den tven på elektronisk service i oslo. jeg tok pengene istendenfor rep og kjøpte heller en krp-600m..
    Får vel kjøpa tv'en på finn.no å gå i 16450 i pluss..... :twisted:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •