Selge min Sony 52" W5500 til fordel for LG60Pk250

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Selge min Sony 52" W5500 til fordel for LG60Pk250

Hei!

Jeg vurderer og selge min W5500 52 " til fordel for LG60Pk250 plasma.
    Mulig bildekvaliteten er hakke bedre på W5500 en Pk250, men etter og ha lest litt på forumet så sies det at Pk250 er ganske bra når man får aktivert THX funksjonen.

Fint om noen har innspill på dette og hva tror dere jeg kan forvente og få tilbake for 52W5500 !?

Setter stor pris på tilbakemeldinger

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, var visst ikke så mange synspunkter på dette så får prøve og stille et annet spørsmål.

som sagt så vurderer jeg Lg60pk250 og har idag Sony 52W5500 og samsung Ps50C7705.

Jeg vet selvsagt at Ps50C7705 slår pk250 men tror dere det vil være veldig stor forskjell? Jeg har ikke et veldig "trent" øye men om det er hinsides forskjell på Pk250 og C7705 så er jeg mer skeptisk til 60pk250.

Fint med innspill og andres meninger!!

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Side by side i dagslys vil nok LG'n fremstå rimelig mye mer blass. Mye refleksjoner og ikke den største spruten i bildet. I mørke omgivelser med gode signaler komer LG'n til sin rett. Vil du ha den ekstra størrelsen er 250 super value for money.

250:
    -Mye refleksjoner, litt lyssvak, ikke super skarp særlig på SD.
    + Størrelsen, design, veldig fint bilde på høyoppløst materiale, gode farger, god flyt i bilde.

Har bare sett Sonyen i butikk så blir umulig for meg å si noe om den vs LG'n.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Side by side i dagslys vil nok LG'n fremstå rimelig mye mer blass. Mye refleksjoner og ikke den største spruten i bildet. I mørke omgivelser med gode signaler komer LG'n til sin rett. Vil du ha den ekstra størrelsen er 250 super value for money.

250:
    -Mye refleksjoner, litt lyssvak, ikke super skarp særlig på SD.
    Eier selv en 60PK250, kan vel si meg ganske enig i at den har mye refleksjoner, men dette var jeg klar over da jeg kjøpte min, jeg har en kjellerleilighet så dette er ikke noe problem for min del.

Plasma er generelt mer lyssvak enn LCD, men sett opp mot andre plasma er den ikke værre enn andre på 60" og oppover. Så en PS63C7705 side by side mot en 60PK250 og Samsung'en var helt klart mer lyssvak enn LG'n. Var også inne i menyene til Samsung for å skru opp lysstyrken uten at det hjalp så mye.

Har hørt flere si at 60PK250 ser uklar ut på SD, men tror de fleste som sier dette ikke tenker på at pixelpitch'en på en 60" er mye større enn på en 50". Jo større en skjerm blir jo større blir også den enkelte pixel, dette er ikke noe som er spesielt bare for 60PK250.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, flott med innspill!

Det er store refleksjoner på samsungen min også så jeg skal klare og leve med dette. Jeg er spent for har aldri sett Pk250 live, så setter pris på deres tilbakemeldinger.

Hvordan er det med innbrenning på din forresten?

Jeg bruker mest til tv og film, men blir også litt spilling av og til og på fest/vorspiel er den jo koblet til pc med spotify osv.. Det funker foreløpig bra på Ps50C7705 men ser litt imidlertidit innbrenning på fifa11. (Går helt fint)

Jeg savner kun vga inngang på Pk250, skal klare meg bra med 2 hdmi innganger og dette nett opplegget bruker jeg aldri allikevel!

Rent utsseendemessig holder jo Pk250 lenge

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spiller endel PS3 på min og det forekommer ofte midlertidig innbrenning på min, men disse forsvinner jo uansett så personlig bryr det meg ikke i det hele tatt.

60PK250 har utrolig tynn ramme, så designmessig er den helt rå!

Man får helt klart kjøpt bedre plasmaer enn 60PK250, men når man tar prisen i betraktning er det ingen som er i nærheten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •