Vt20/v20 Vs 9705

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vt20/v20 Vs 9705

Hei,

helt sikkert noen andre som har vært i samme problemstilling. Skal gå til innkjøp av en ny TV, og har havnet på disse tre modellene.

For det første er Philipsen en LCD-TV med matt panel - noe som er svært hyggelig med tanke på lyse omgivelser og vinduer både foran og på siden av skjermen. Med LED PRO (bakled - lokal dimming) leverer også tven bra nok sortnivå til TV bruk.

Panasonic VT20 har på den andre siden også fått veldig mye god omtale og er uten tvil et veldig godt kjøp i dag. Men etter min oppfatning vil den i mitt tilfelle tilføye noe bedre kontrastnivå... og nettopp det betyr ikke så mye når alternativet leverer likeså bra i en stue. Hvis det blir Panasonic blir det nok V-utgaven da 3D heller ikke er noe som er av interesse.

Det største problemet i dag er at Philips enda ikke har 52" utgaven klar, og det er vanskelig å tyde når den vil ankomme vårt kjære kongerike... I tillegg er V50 vesentlig mindre kostbar, men det er svært viktig skjermen oppfyller forventingene. Vil aller helst unngå komprimisser.

Noen som har noe innspill? Starter tråden for å lufte litt tanker og ideer. For å gjøre det enklere for innspill lister jeg opp noe fra behovslista;

- Må ha lite refleksjon
    - Godt bilde
    - God prosessor og fancy programvare til SD materiale
    - DLNA(som gjerne spiller .mkv uten videre problemer)
    - Størrelse mellom 46" og 52"
    - 99,995% av bruken går til TV

Takk for innspill.

Philips 46PFL9705. Vesentlig penere design enn både VT og V20.

Panasonic V20.

Edit.
    Hvis noen har andre gode forslag vil jeg gjerne høre dem. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville gått for panasonic v20, fordi om det kom lys inn i stua. Aldri likt phillips sitt bilde på film og tv.

Da har du 1 mening

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle skal få ha sin mening! Jeg hadde forøvrig satt veldig pris på en videre utdypelse og begrunnelse. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •