SAMSUNG UE46C7705 og MediaMount W6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry SAMSUNG UE46C7705 og MediaMount W6

Hei!

Den glade eier av en Samsung LED TV og veldig klar for å få denne på veggen. Selger på Elkjøp solgte et Media Mount W6 veggfeste med tv'en og dette så jo enkelt og greit ut helt til jeg starta å skru i skruene i tv'en. De er jo for lange!!?! Er dette fordi det er en veldig tynn TV slik at det ikke passer? Har sett i Samsung sin veiledning at man kan bruke noen ekstendere, men de passer ikke inni disse festene til Media Mount så da er jeg like langt. Kan tenke meg skruene er ca 5 mm for lange. Dette var utrolig surt. Gjør jeg noe feil eller er det noen andre som har opplevd samme problem? I så fall syns jeg Elkjøp heller får gi meg et orginalt veggfeste når som jeg har styra hele helga med dette, plugger, skruer etc. for å få dette på veggen.

Takk for mulige svar..

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er et problem med den gamle revisjonen av disse festene som gjør at det følger med for lange skruer dessverre.

Dette løser du enkelt ved å dra på nærmeste jernia/jula/clas ohlson og kjøper en pakke til 20,-.

Så kan du stikke til Elkjøp og høre om du kan få et plaster på såret som følge av stresset .

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, da er det ikke jeg som er helt på bærtur her. Gjelder dette bare de tynne LED-tvene eller generelt for alle TV'er at de skruene er for lange? Syns på en måte det er opp til Elkjøp å fikse dette, helts gi meg noen orginale fester istedet som garantert vil passe. Det var jo de som solgte meg pakke med feste og wifi til samsungen. Så det har kommet en ny type media mount W6 som har kortere skruer?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ..Hva tar mest tid. Stikke på lokal jernvare og kjøpe standardimensjonerte skruer, bare litt kortere enn de du har - eller gå til elkjøp for å få de til å gjøre akkurat det samme?

At elkjøp har ansvaret - helt klart. De burde i det minste fortelle deg at det ikke ligger skruer som passer til alle i esken.

Så er spørsmålet - vil du ikke egentlig ha problemet løst, altså tven opp på veggen fortest mulig? Vil du det, følg mitt råd . Handle skruer, så dra til elkjøp og fortell om saken din med et smil og høre om de kanskje kan gi deg et plaster på såret. Istedenfor å dra dit, be DE om å fikse skruer til deg, som tar tid, osv osv.

Newcomer Digimaster sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkuart samme problem nå ! Betalte blodpris for den også ( 900 kr)

Var noen skruer bak tven ( rett ved veggfeste ) som gjorde at feste ikke passet også ( har en samsung 7705) .

Skal rett ned og bytte til ett orginalt feste i morge ja.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Originalt koster 1495,-.

Passende skruer koster da 49,- på jernia. Festet skal fungere 100% til 7705, bare litt for dype skruer som ligger i esken..

Newcomer Digimaster sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg må fjerne noen skruer bak på tven også får og få festet til å passe.

Men er vel kansje billigst og bare kjøpe noen skruer ja.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •