LG 60kp250

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13

Tråd: LG 60kp250

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 60kp250

Kjøpte tv idag. låste opp THX og USB.. kjempefornøyd med bilde etc...og ikke minst STØRRELSEN PÅ DENNE TV... HERREGUD... er som å være på kino jo.. Men et spm.. hvordan får jeg lyd fra Tv til forsterker uten å bruke optisk utgang da min stereo forsterker ikke har optisk inngang.

at jeg fikk denne tv'n til 9995,- og da trengte jeg ikke betale frakt hos min lokale Elkjøp forhandler.. Oo Yay

er det noen som kan fortelle meg hbordan jeg sette på antiinbrenningsfunksjonen også så ville jeg bli veldig glad mer glad enn jeg er nå Oo

Mvh
    -Ståle-

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du går inn på Meny-ALT og blar nedover til ISM metode og setter denne på Orbiter.

Jeg vet desverre ikke om noe annen metode enn Optisk ut på denne tvn for å hente ut lyden. Mulig du kan hente ut via Scart-men ikke prøvd.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar.

Kan enda ikke fatte HVOR STOR denne tv'n er.. må ha nye gardiner.. mørkere med mindre lysgjennomslipp.. men for nå.. mørketiden er din venn i Finnmark

Noen som har noen ideer om lyden.. har en mid range priced forsterker.. til 4500,- og dette er en stereo forsterker så optisk inn er jo selvsagt ikke inkludert.. kjører lyd rett fra kabeltv boks nå.. men lurte på om det er noen måter å få lyd rett fra tv på ? i tilfelle man flytter å ikke har lyd fra kabel boks

-Ståle-

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SCART-kontaktene på tven er toveis .

Sett på scart-adapter med hvit, rød og gul utgang, og koble phonokabler på denne igjen og inn på stereoanlegget - voila!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da prøver jeg det mandag.

takk for svar igjen.

Flinke personer på forumet her.

-Ståle-

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS: tv'n stjal livet mitt har sett på film mer eller mindre nonstop siden kl 1200 idag..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digg TV ja.. blitt mye sofa i det siste, har vel gått opp 3-4kg siden den kom i hus, hehe

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ArcticOC
    Digg TV ja.. blitt mye sofa i det siste, har vel gått opp 3-4kg siden den kom i hus, hehe
    Åhhhh, du har så mange mange flere kilo i vente!!!! He he.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regelen er da som følger : Vil du være slank og fin, kjøp en liten TV. Vil du bli feit og stygg, kjøp en diger TV! hehehe

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg ikke deler deres tanker om denne tv:n.

Så på denne da jge kjøpte min LG 50PK760, men var stor forskjell på disse når det gjelder kvalitet! Jeg valgte rett å slett en mindre tv for jeg syntes ikke bildekvaliteten på 60pk250 var bra!

At den er stor å digg til prisen, det er de nok ikke snakk om.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff huff.. Nei jeg tror jeg må levere tv'n tilbake.. flere kilo vil jeg ikke ha.. tok nettopp av meg 3 uønskede kilo å traff der nåla skal være igjen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes forresten tv'n levere bra bilder til prisen.. så batman på bluray.. begge 2.. de gamle teller ikke. Kan ikke akkurat klage, sammenlignet med min 2 år gamle panasonic 42" er denne bedre til film , men jeg er ikke akkurat noen ekspert på bildekvalitet men for prisen må jo dette være KONGE ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zobar
    Synes forresten tv'n levere bra bilder til prisen.. så batman på bluray.. begge 2.. de gamle teller ikke. Kan ikke akkurat klage, sammenlignet med min 2 år gamle panasonic 42" er denne bedre til film , men jeg er ikke akkurat noen ekspert på bildekvalitet men for prisen må jo dette være KONGE ?
    Enig, jeg har akkurat hengt opp 60pk250 på vegg og kalibrert litt (venter enda på posten og harmony fjernkontroll mtp thx aktivering)

Med litt kalibrering så er jeg positivt overasket over bildekvaliteten tatt i betrakting at det er 60" og såpass billig. Det virker ikke som at det er en tv til kun 9999,- på veggen akkurat!

Jeg kommer fra en meget god Ps50C7705 som jeg forsåvidt fortsatt har og må inndrømme at bilde er litt skarpere på samsungen men det skulle jaggu bare mangle.

Når det er sagt så syns jeg generelt at bildekvaliteten er god og jeg koser meg med skjermen!! Var skeptisk men angrer absolutt ikke:-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •