Positivt overrasket over 3D-TV!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Positivt overrasket over 3D-TV!

Jeg har hatt en lunken holdning til 3D-TV. Var på Elkjøp i dag, og der stod det en Panasonic 3D-TV med briller på stativ foran det. Jeg er brillebruker med skjeve hornhinner og "alderstillegg". Men bare puttet hodet, med briller på, inn foran brillene, og ble mektig imponert! Skikkelig dybde i bildet! Som tidligere sagt tror jeg aldri 3D med briller blir noe stort, da veldig få gidder å se dagsrevyen og "vanlige" tv-program med briller, men film, sport og kanskje spill blir nok flott i 3D!

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Jeg har hatt en lunken holdning til 3D-TV. Var på Elkjøp i dag, og der stod det en Panasonic 3D-TV med briller på stativ foran det. Jeg er brillebruker med skjeve hornhinner og "alderstillegg". Men bare puttet hodet, med briller på, inn foran brillene, og ble mektig imponert! Skikkelig dybde i bildet! Som tidligere sagt tror jeg aldri 3D med briller blir noe stort, da veldig få gidder å se dagsrevyen og "vanlige" tv-program med briller, men film, sport og kanskje spill blir nok flott i 3D!
    er litt artig ikke sant, kjøpte selv først en g20, men byttet den etter 12 dager i en VT (fikk feil på den første), har sett en film med noen kjøttboller som fløy gjennom lufta, veldig artig å se i 3D...:-D

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flyvende kjøttboller er det best jeg vet! Nam, nam!

Men ja, jeg ble også ganske så imponert av et Panasonic 3D-TV som jeg kikket på i butikk. Men det er alt for få 3D-filmer til at jeg hiver meg på den bølgen nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •