Hjelp - Problemer med LYDEN Samsung LED UE46C7705 - Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp - Problemer med LYDEN Samsung LED UE46C7705 - Hjelp

Hei folkens
    Jeg trenger litt hjelp. Jeg har nettopp startet opp min nye Samsung LED UE46C7705 og der har jeg en sykt rar lyd i høytaleren. Det er akkurat som om alle i tv studio sitter inne i en boks med lokket på. Eller som at TV står i et annet rom og du hører den igjennom vegge. Hører nesten ikke hva som blir sagt selv om lyden står på for fullt. Har sjekket alle koblinger. Kjører HDMI med AltiBox. Hvis jeg bytter tilbake til min gamle TV fungerer alt, så problemet ligger i TV. At en eskeny TV har en defekt høytaler er vel lite sannsynlig. Noen som har et tips?!?

Tusen takk så lang :-D

Active kanakas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lotem
    Hei folkens
    Jeg trenger litt hjelp. Jeg har nettopp startet opp min nye Samsung LED UE46C7705 og der har jeg en sykt rar lyd i høytaleren. Det er akkurat som om alle i tv studio sitter inne i en boks med lokket på. Eller som at TV står i et annet rom og du hører den igjennom vegge. Hører nesten ikke hva som blir sagt selv om lyden står på for fullt. Har sjekket alle koblinger. Kjører HDMI med AltiBox. Hvis jeg bytter tilbake til min gamle TV fungerer alt, så problemet ligger i TV. At en eskeny TV har en defekt høytaler er vel lite sannsynlig. Noen som har et tips?!?

Tusen takk så lang :-D
    produksjonsfeil forekommer ofte... lever den tilbake å få en ny.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet

Du har nok "oppdaget" ulempen med at tvene er så tynne. Samsung sine LED har ikke lyd i mine ører. De har ikke plass til høytalere. Du kan gå inn på LYD meny å prøve å justere. Sett altimbox til stereo. Prøv å hør-men tror nok du ønsker deg noe ekstra lyd ganske fort.

Har selv LG plasma som er 5.5 cm med dårlig lys selv og kuttet lyden fra dag 1 å kjører alt over annelgget.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for tilbakemeldinger. Jo lyden er nok ikke all verden i denne TV'en men nå må det være noen feil. Fordi det er rett og slett umulig og høre noe av hva som blir sagt!! Tror jeg må levere den tilbake!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du nok fått en DOA tv hvis lyden er så lav. Bare å lever til bake til butikken så får du ny.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal gå an å høre dialog.. så vil tro det er defekt i dette tilfelle men rs_bandits råd om å kjøre lyd over anlegg er nok eneste utvei vist du vil ha god lyd høyttalerne i en flattv klarer som regel ikke gjengi noe mer enn dialog å litt heismusikk... du kan løse problemet enkelt med anlegg men da sitter du igjen med en defekt tv å det er vanskelig å selge, så vil anbefale deg å sjekke dette opp

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ja da får jeg levere den tilbake i morgen da. Sykt kjedelig når sånt skjer.
    Men takk for tilbakemeldingene folkens. Kjempe hyggelige folk på dette forumet :-D

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare hyggelig