Philips 56" 21:9 LCD-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 56" 21:9 LCD-TV

Sitter å lurer på hva som er et bra kjøp idag. Som jeg har skjønt det kommer det mye nytt i Januar? Men er det noe denne TV:n ikke har utenom 3D som jeg kommer til å mangle om 1år?

Philips 56PFL9954H 56" 21:9 LCD-TV

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Sitter å lurer på hva som er et bra kjøp idag. Som jeg har skjønt det kommer det mye nytt i Januar? Men er det noe denne TV:n ikke har utenom 3D som jeg kommer til å mangle om 1år?

Philips 56PFL9954H 56" 21:9 LCD-TV
    Det kommer en ny modell som lanseres i disse dager som er klar for 3D og har LED baklysning med local dimming, i tillegg er skjermstørrelsen økt med 2 tommer. Men prisen blir garantert stiv, veiledende ca 40.000. Så da er det et spm om hvor mye du vil bruke og om du ønsker å kjøpe nå eller å vente.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ovegeir
    Det kommer en ny modell som lanseres i disse dager som er klar for 3D og har LED baklysning med local dimming, i tillegg er skjermstørrelsen økt med 2 tommer. Men prisen blir garantert stiv, veiledende ca 40.000. Så da er det et spm om hvor mye du vil bruke og om du ønsker å kjøpe nå eller å vente.
    Jeg har en grei tv nå som holder en stund til. Så det spiller ingen rolle om jeg venter litt Men 40k er ikke noe jeg kommer legge i TV. ca. 20k er vel der jeg kommer legge meg i pris.

Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    har hørt den nye kommer på hele 45 laken..

Jeg har akkurat kjøpt meg tv denne tven, og er superfornøyd. Men den er best på film og playstation, så om du ser mye på tv er det ikke nødvendigvis tven for deg.

Her er mine tanker rundt den:
    http://avforum.no/forum/hvilket-utst...6pfl9954h.html

Jeg fikk min for 19.888 hos expert, så du burde kunne få ned prisen noe hvis andre nettbutikker fortsatt har den inne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •