Problem med Samsung TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Problem med Samsung TV

Hei!

Eg har fått eit problem med tv'en min og lurar på om nokon er kjent med problemet.
    TV: Samsung LE40R81B - 40" LCD-TV

Problem:
    Eg får ikkje inn noko signal på tv'en, verken HDMI eller scart. Det er straum på den og lyset under logoen lysar, men det kjem berre klikkelydar. Klikkelydane er dei same som kjem når ein slår av og på tv'en. Eg kjem heller ikkje inn på menyen på tv'en. Håpar nokon har eit triks på lur, for eg er lite lysten på å sende den i retur til komplett, iallefall når emballasjen for lengst er kasta. Det siste eg brukte tv'en til var å sjå ein artig episode av it's always sunny in philadelphia på WDTV boksen min. Det er ikkje sølt noko på tven og den har heller ikkje fått støtskadar.

Tips blir teke vel i mot!

mvh jr!8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonrobin
    Hei!

Eg har fått eit problem med tv'en min og lurar på om nokon er kjent med problemet.
    TV: Samsung LE40R81B - 40" LCD-TV

Problem:
    Eg får ikkje inn noko signal på tv'en, verken HDMI eller scart. Det er straum på den og lyset under logoen lysar, men det kjem berre klikkelydar. Klikkelydane er dei same som kjem når ein slår av og på tv'en. Eg kjem heller ikkje inn på menyen på tv'en. Håpar nokon har eit triks på lur, for eg er lite lysten på å sende den i retur til komplett, iallefall når emballasjen for lengst er kasta. Det siste eg brukte tv'en til var å sjå ein artig episode av it's always sunny in philadelphia på WDTV boksen min. Det er ikkje sølt noko på tven og den har heller ikkje fått støtskadar.

Tips blir teke vel i mot!

mvh jr!8-)
    Jeg har vært borti det før og da var det strømforsyningen som hadde gått.. Kjedelig å måtte sende den avgårde, men men..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Jeg har vært borti det før og da var det strømforsyningen som hadde gått.. Kjedelig å måtte sende den avgårde, men men..

Hmm, kan det vere noko gale med spenningen? For ikkje lenge sida måtte eg bytte straumforsyninga på den stasjonære pc'en. Den er kopla til samme "kretsen" eller kva det no heiter. Takk for informasjon!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •