Tv til 20.000,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøpte den faktisk på Elkjøp Hamar for noen uker siden. Pruta litt. Kostet egentlig 24995,- på nettet da, så jeg.
    Det var et godt kjøp!

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    J.Haugen jeg tror du har et poeng der. Det lønner seg å teste TV'n i egen stue. Først da man får et riktig bilde av hvordan den er.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Har du sett bildet til Sony HX900? Jeg er nemlig ikke sikker på at du hadde skrevet det du gjør om du hadde sett 2D-gjengivelsen til den nevnte Sony. Der er bildet faktisk meget naturlig både i farger, sortnivå og på SD/HD. Som gammel panasonic-fan og plasma-fan har jeg måttet sluke noe kameler når det gjelder denne back-light- led`n. På den andre siden skjønner godt at mange stiller seg kritisk når de kun har sett/prøvd Sony EX700 og HX800. De er ikke i nærheten av kvaliteten på HX900.

Ta gjerne en kikk på britiske avforums angående HX900. Det er vel kanskje den eneste skjermen siden Pioneer KRP-500 som nesten utelukkende har fått positive bruker-omtaler.
    Da har jeg såvidt fått sett Sony HX900 i 60". Vanskelig å si noe da jeg ikke fikk sett noe annet enn Blu-ray materiale. Derimot så var selger tydelig på at den ikke er like god som Panasonic VT20. Lilla farger og hakking til fotball ble nevnt som svakhet med HX900. Han menter den heller ikke hadde verken dybdeperspektiv eller naturlig gjengivelse.

Angående Avsforum og andre slike forum, så husker jeg godt at tidligere toppmodeller fra Sony også har fått tilbakemeldinger i begynnelsen på at de var bedre enn plasma.
    Men ok, jeg skal ikke avskrive den helt enda.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg såvidt fått sett Sony HX900 i 60". Vanskelig å si noe da jeg ikke fikk sett noe annet enn Blu-ray materiale. Derimot så var selger tydelig på at den ikke er like god som Panasonic VT20. Lilla farger og hakking til fotball ble nevnt som svakhet med HX900. Han menter den heller ikke hadde verken dybdeperspektiv eller naturlig gjengivelse.
    Det finnes INGEN Sony KDL-60HX900! HX900 finnes bare i 46 og 52-tommer. Den du har sett er Sony KDL-60LX900. Det er en helt annen skjerm med side-led og (i mine øyne ihvertfall) betydelig dårligere. Jeg er heller ikke alene om den vurderingen:

Oplevelser med Sonys 3DTV i HX900 og LX900 serierne - FlatpanelsDK

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det finnes INGEN Sony KDL-60HX900! HX900 finnes bare i 46 og 52-tommer. Den du har sett er Sony KDL-60LX900. Det er en helt annen skjerm med side-led og (i mine øyne ihvertfall) betydelig dårligere. Jeg er heller ikke alene om den vurderingen:

Oplevelser med Sonys 3DTV i HX900 og LX900 serierne - FlatpanelsDK
    Jeg er klar over at den heter LX, men trodde det var samme skjerm bildemessig. Men takk for infoen.

Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du beskriver bruksområdet som film vil jeg anbefale 21:9 tven til philips, 56pfl9954H, dersom nettbutikkene fortsatt har de inne får du de til under 20K, siden den nye modellen er på vei.

Formatet funker veldig bra på film, ikke fullt så bra på tv. Jeg ser ikke på tv, det går kun i filmer og serier fra dvd/blu ray og playstation.

Her er mine tanker rundt tv'en:
    http://avforum.no/forum/hvilket-utst...6pfl9954h.html

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rocke-Rolf
    Siden du beskriver bruksområdet som film vil jeg anbefale 21:9 tven til philips, 56pfl9954H, dersom nettbutikkene fortsatt har de inne får du de til under 20K, siden den nye modellen er på vei.

Formatet funker veldig bra på film, ikke fullt så bra på tv. Jeg ser ikke på tv, det går kun i filmer og serier fra dvd/blu ray og playstation.

Her er mine tanker rundt tv'en:
    http://avforum.no/forum/hvilket-utst...6pfl9954h.html

Dette er en utgått skjerm, men sist jeg var på Elkjøp slependen hadde de på lager.. Den nye er verdt en titt.. Også nå med 3D.. Tror den heter 56pfl9955h

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •