Hvem av disse to anbefales?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvem av disse to anbefales?

Har sett meg ut disse to Samsung modellene. Hvem burde velges?

Samsung LE46C650 46" LCD-TV 100Hz 1920x1080, 4xHDMI, 2xUSB, MPEG4 - - Netshop

eller

Komplett.no - Samsung 46" LED-TV UE46C6005

Har lest mye på forumet angående valg av 100hz eller 50Hz mtp hakking/flimring ved PS3 spilling og tv titting og da sport. Sitter idag på en CRT skjerm og er lite interessert i å oppleve hakking/input lag, etter å ha brent av 9000 kr. Kan man uansett hvilke tv man går for, skru av dette?? motionflow etc på en lett måte?

Kom gjerne med tips om andre modeller, jeg er blank på dette. Mitt budsjett er på 9000 kr.

Takker for alle gode svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan
    Selv har jeg bare erfaringer med Sony kdl46ex700 og kdl52ex700. Jeg spiller mye (x360), setter tv'en i game mode, noe som er gjort på et par klikk. Da slår tv'en av alt av bildebehandling og jeg har ikke merket noe input lag. Når jeg satte på guitar hero og kjørte kalibrering så fikk jeg 0ms på videobiten.

Har også spilt masse Modern Warfare2 online, og gjør det like bra/dårlig som på min gamle lcd Herlig tv og spille på, og bildet er mer enn bra nok selv om "alt" er slått av i game mode.

Må legge til at jeg kun gidder å bruke game mode på MW2 når jeg er online. På bilspill, fotball og andre ting lar jeg alt være på.

Grunnen til at jeg valgte sony foran samsung 6005 var at sony'en har et mattere panel med mye mindre refleksjoner, om det er noe som betyr noe for deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!! Kan noen si meg om disse to modellene er kjent for input lag?

Er det fortsatt sånn at plasma ikke egner seg så godt til spill og raske scener som en LCD/LED, eller er dette et gammelt og forbigått problem?

Ser f.eks da litt på noe som denne:

Samsung PS50C6500 50" Plasma 100Hz 1920x1080 4x HDMI DLNA Internet@TV - - Netshop

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •