Sony Bravia problemer!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Bravia problemer!

Heisann, akkurat gått til innkjøp av et stykk sony bravia 46" exc greier som jeg per dags dato bruker som pc skjerm men har dog et lite problem..

Sånn en gang iblant når jeg spiller ser film eller hva det skal være så blir plutselig skjermen helt grønn!

Kjører hdmi fra pc til tv såklart.. kan det være skjermkortet som er problemet her? eller kabelen? tvèn blir bra igjen om jeg skifter input og går til den som er riktig igjen.

Kan gå flere timer mellom hver gang eller så kan det gå 5min, virker meget tilfeldig, er ikke dårlig kontakt noe sted!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Heisann, akkurat gått til innkjøp av et stykk sony bravia 46" exc greier som jeg per dags dato bruker som pc skjerm men har dog et lite problem..

Sånn en gang iblant når jeg spiller ser film eller hva det skal være så blir plutselig skjermen helt grønn!

Kjører hdmi fra pc til tv såklart.. kan det være skjermkortet som er problemet her? eller kabelen? tvèn blir bra igjen om jeg skifter input og går til den som er riktig igjen.

Kan gå flere timer mellom hver gang eller så kan det gå 5min, virker meget tilfeldig, er ikke dårlig kontakt noe sted!
    Sånn som dette...?
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...c-sony-tv.html

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0