Samsung Ue46c 8705

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung Ue46c 8705

]Heisann...Har nærmest bestemt meg for å gå til innkjøp av en Samsung UE46c8705 på Hi-Fi klubben, men før jeg tar det endlige valget så håper jeg noen av dere har kjennskap til denne modellen og kan forklare meg positive/negative sider ved Samsung UE46C 8705(f.eks hvilke kabler?..må jeg ha en kalibrerings cd?...o.s.v). Jeg er helt fersk på tv fronten, men håper å høre synspunkter fra "proffe" tv entusiaster å ikke bare selgeren Trenger også hjelp til å få tips om multimedia, hva bør jeg kjøpe meg her?o.s.v

Mvh.OS

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Velkommen til forumet

Tvn er bra den-men den bør absolutt kalibreres ja. Ligger på ca 9000K noe som vil gi et blåskjær på alle bilder.
    Vil anbefale enten å leie kalibratør evt kjøpe kalibreings DVD.
    En kommer et stykke med innebygde lys og kontrast bilde på skjerm.

Men en MÅ ha måle utstyr for å ta gråskala(farge sammensetning fra mørkt til lys). Det er tildels store forskjeller fra skjerm til skjerm desverre så trenger ikke å fungere optimalt å skrive av tall fra andre...

Ulempen med side led er at sort ikke blir like sort som på bak montert LED samt at samsungen er følsom for side innsyn utover ca 40 grader da farge balansen forandrer seg og sortnivå blir vasket ut-dette er vanlig for både LCD og LED-LCD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •