Valgets kval ny tv - det er bare å bestemme seg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kval ny tv - det er bare å bestemme seg

Hvor lang tid skal man bruke på å bestemme seg, vel jeg bor i en forholdsvis liten by og lider litt av sykdommen skal jeg ha så skal jeg ha det med en gang. Dro innom Expert å så på tv her ble anbefalingen en Panasonic 50 tommer G20..på Elkjøp hadde de samme men her så jeg også en kjempestilig Samsung 46 tommer LED/LCD...så kom mitt spørsmål. Har du den inne ? Expert ja...Elkjøp nei får ikke tak i fra leverandør heller....dro hjem, ringte Expert bestilte med gratis levering og montering (Elkjøp skulle ha penger for å kjøre hjem...men de hadde jo ikke)..rigget ned min "gamle 37 tommer fra Panasonic...og vips så var 50 tommer på plass. Er veldig fornøyd. Har prøvd alle typer sendinger + blu ray. Lyden er dog ikke noe å skryte av, så her kjører vi den gjennom forsterker...noen ganger er det bare å ta en avgjørelse, man klarer ikke lese seg klokere med å lese tester om og om igjen eller høre på alle velmente råd. Til slutt er det du som må ta avgjørelsen....å det gjorde jeg.....37 tommeren...ja den havner nede i kjellerstuen...:smile:

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer med ny tv
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •