LG RZ-42PY10X - halve skjermen er død

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG RZ-42PY10X - halve skjermen er død

Erfaringsdeling og et spm:
    Jeg har vært eier av LGen min i litt over 5 år. Den er lite brukt, men omtrent på sin 5-års dag begynte venstre halvdel å fuske: Striper eller bare helt svart.
    Anovo Norge gjør service på LG TVer og en hyggelig kar kom og skiftet ut to kretskort - men uten at dette hjalp.
    LG og Anovo sier nå at denne TVn er utdatert og bare kan kastes.
    Jeg synes en så kostbar TV burde vare lenger fordi det ble hevdet for 5 år siden at Plasma-skjermer hadde fra 25000 - 30000 timer levetid, mens min TV nå har blitt brukt under 1500 timer.
    Har noen av dere her på dette glitrende forum noen tanker om dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror dessverre den brutale sannhet er at uansett om TVen burde ha holdt lenger, så er det ikke noe du kan gjøre. Reklamasjonstiden er 5 år, og jeg kan ikke tenke meg at LG gir mer enn 5 års garanti heller.

Det er ikke utenkelig at TVen lar seg reparere, men når du får helt nye (og langt bedre) plasma-TVer i samme størrelse til ca. 4500,- så vil det simpelthen være bortkasta penger å prøve å fikse den.

Du har god grunn til å være sur, men utover det å handle et annet merke enn LG denne gangen, tviler jeg på det er så mye du får gjort med saken.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •