37" til far: Pana plasma vs. Sony EX500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer janå sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" til far: Pana plasma vs. Sony EX500

Tenkte å spandere et nytt fjernsyn på min far. Noen som har lyst til å synse litt om hva man skal velge av Sony KDL-37EX500(LCD) og Panasonic TX-P37X20E(plasma)?

- Stue med god kontroll på lysforhold
    - Film og sport er prioritert
    - Har akkurat kjøpt Blu-ray-spiller(som han ikke får brukt med sin gamle Philips LCD)

Selv er jeg plasmamann, men har forstått det slik at KDL-37EX500 er svært nær TX-P37X20E i bildekvalitet. Eller hur?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på at X20 er plasma og EX500 er LCD så er de nok et godt stykke fra hverandre bildekvalitetsmessig.

Om du er plasmamann og kontrollen er god i forhold til lys i stue så kjøp en plasma, men jeg ville nå valgt en 40" eller 42" til han - uansett hvor mye han påstår 37" er mer enn stort nok.

Kjøp heller for stort og bytt innen 30 dager om det fortsatt er for stort og ikke blir passe.

Da kan du nemlig kjøpe en TXP42S20 som ligger i samme prisklasse, Full-HD og neoPDP-panel som gir bedre lysstyrke og mindre refleksjon.

Newcomer janå sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt og krystallklart svar! Størrelsen får jeg ikke gjort noe med, dessverre. Fjernsynet skal plasseres inne i en BBB-reol - stappfull av bøker - og denne er hellig..

Maks bredde er 94 cm, og høyde ca 60 cm.

Selv har jeg planer om en ny og større Pana. 50" G20 er sikkert som banken har jeg forstått etter å ha saumfart dette forumet. Nesten urovekkende enighet om dette
    De nye LED-TV-ene, som denne: http://bit.ly/9v0vZF ser da så bra ut! I butikken vel og merke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •