samsung kontra sony

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung kontra sony

Huff ikke fått bestemt meg enda.Vanskelig dette da jeg lest meg rådvil.

1Samsung le55c675xxe.Hva står xxe for
    2sony KDL52EX700AEP
    3sonyKDL55EX500AEP

Har nå utelatt plasma pga av stuen og veldig mye lys.Vet om panasonic som jeg liker,men må nok gå for lcd/led.Erfaringer om disse tvene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi prøver igjen. Jeg leste "UE" av en eller annen grunn. Jeg har en kompis som akkurat kjøpte seg LE40C635, og den har et strøkent bilde. Har sett Sony sin, uten å bli altfor imponert. Dessuten foretrekker jeg LCD uten at jeg egentlig kan begrunne i dybden hvorfor. Det er bare en smakssak. Du kan jo kjøpe disse i butikk, hvis du ikke i utgangspunktet skulle det, og få 30 dagers returrett.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    675 har blank overflate

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XXE er nordisk/norsk utgave om jeg husker rett.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange her anbefaller EX500. Leste noen tester og der kom EX700 bedre ut.
    Valget mitt stod mellom 46EX500, 46EX700 eller 46NX700 eller Samsung 46C6705.

NX700 har fått en heldekkende glassplate foran. Den ser kul ut. MEN var innom Sony Center i Karl Johan. Der har de 46EX700 og 46NX700 vedsiden av hverandre. Stå foran og se på. Du oppdager fort at du ser speilbilder av bakveggen i NX700. Den blir som en plasma. Mye gjennskinn.
    Valget datt på Sony EX700 fordi den var billigere enn Samsung.

Nå kommer Sony 55EX710. Den har litt mindre ramme rundt enn 52EX700 og har større bilde 55" mot 52".

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja takk for svar.Til arve.Ser du skriver at ex700 kom bedre ut i test en 500.Ja sett det jeg og mens andre sier motsatt.Derfor en blir litt rådvill her.Jeg bor for tia avsides til,så derfor ikke så lett kikke på dem.Har tenkt bestille,og da prøver jeg så godt jeg kan luke ut of finne den rette.Lcd tror jeg,da jeg har sånn ca10 til 13 lapper.Billige led er vel trøbbel med clouding har jeg skjønt,så bedre med en bra lcd vel?Irriterer meg litt at samsung har problemer med div tv,da jeg sliker utsenet på dem,men er kvialiteten som teller og bilde på tv.Har canal digital.Sport,vanelig tv og flmer.Ikke noe spill så da.Må og tilfredstille fruen eheheh med tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for LCD hvis budsjett er rundt 10.000kr, man må som regel opp i 12-14.000 for å få en skikkelig LED, dessuten er det ikke så stor forskjell på dem. Jeg ville gått for EX500 av disse skjermene, holdt deg unna EX700(blir veldig dårlig i denne størrelsen) og NX700 (mye refleksjon).
    EX500 er en knallskjerm, men bra fargegjengivning, fin flyt i bilde, spekket med tilkoblingsmuligheter og bra kontrastnivå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •