Min nye Samsung LCD flimrer hele tiden!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Min nye Samsung LCD flimrer hele tiden!

    Jeg har akkurat pakket den ut og satt den opp på TV-benken for å så sette den på.

    Kommer til vanlige menyer, kanalinndeling etc, men bildet flimrer hele tiden! Det er altså ikke vanlig og stille en eneste gang, bare flimring - og jeg har ikke koblet til noen ting, bare strømledningen.

    Er dette et klassisk problem? :evil:

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Veldig fint om noen kan svare på dette for meg... lurer på om jeg bare skal levere tilbake umiddelbart eller om det kan fikses.

    Jeg lot den stå plugget i en stund nå, og innimellom spiller den film helt OK... men så begynner flimringen igjen... uten forvarsel.

    TVn ble levert i dag morges til de jeg bor sammen med, og da stod den på høykant og ikke horisontalt. Kan det ha noe å si at den har stått sidelengs et par timer?

    TAKK!

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ny oppdatering:

    Har fått satt den på støtten og satt den bordet. Har skrudd av alle energisparere og slike eco-innstillinger.

    Nå spiller den mye bedre, men på ingen som helst måte perfekt.

    Mellom noen scener og bilder flimrer det, ikke kontinuerlig, men ofte nok til at det absolutt er irriterende. Og det virker ikke alltid som det har noe å si om det går fra lyse farger (inne i et mørkt rom) til en city skyline (ekstremt lyst), for noen ganger flimrer det midt i en mørk scene også..

    INGEN ERFARINGER????

  4. #4
    Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Står den på 50Hz kan du jo endre til 100Hz og se om flimringen forsvinner.

  5. #5
    Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En ny tv skal ikke flimre uansett om det er 50-100 hz,helt klart feil på tven hvis du ikke har koblet til dårlige analoge signaler,da vil alle tver flimre,ville nok byttet den raskt.Kan nok ha fått røff behandling under frakt.

  6. #6
    Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bjalle
    En ny tv skal ikke flimre uansett om det er 50-100 hz,helt klart feil på tven hvis du ikke har koblet til dårlige analoge signaler,da vil alle tver flimre,ville nok byttet den raskt.Kan nok ha fått røff behandling under frakt.
    +1
    Virker som du har fått levert et defekt produkt.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

  7. #7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som vet hvordan Amazon opererer med returns?

    Må jeg sende tilbake og så vente på penger tilbake? Eller kan jeg få en TV i retur umiddelbart? TAKK for svar alle sammen

  8. #8
    Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Amazon? Bor du i utlandet? Ta å ring de, da får du mye raskere svar enn vi her kan komme med.

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Yes, jeg bor i England.

    Jeg har bedt om en retur, ny TV kommer om to dager. DHL henter den ødelagte i morgen.

    Det er helt greit må jeg si, kjapt og enkelt. Gratis selvsagt.

    Takk for hjelpen, man føler seg hjelpesløs og irritert i slike stunder mildt sagt! Håper bare på en OK modell neste gang

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •