Kan noen hjelpe ei i nød? Hva skal jeg velge? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samsung er markedslederen, samtidig som det er det samme panelet som f.eks Sony bruker i sine Bravia TV'er.

Jeg syns Samsung er de som er mest prisverdt, men det krever litt tid inni menyen for å få et "optimalt" TV.. out of the box er Samsung en av værstingene. Men det meste faller på plass ved å velge Cinema el.l hva det nå heter inne på bildeprofilene...

Uansett, skal du ha fjernsyn til TV titting generelt, så er oftest Plasma en vinner, med mindre du har veldig masse lys inn, plasma kan bli litt blasse om de får masse "motlys", der er LED/LCD generelt litt bedre. Men på mørke kvelder, da nordmenn ser på TV mest, da er plasma overlegent på alle måter!

En kjempe TV:
    Panasonic TX-P46S20E 46" Plasma Full-HD 1920x1080, 3xHDMI, 600Hz - - Netshop

En god LED(dog ikke i nærheten av hva plasma tilbyr av naturlige bilder, men slik er det med denne teknologien):
    Sony KDL-40NX700 40" LED-TV FullHD 100Hz 1920x1080, 4x HDMI, Wifi, MPEG4 - - Netshop

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Samsung er markedslederen, samtidig som det er det samme panelet som f.eks Sony bruker i sine Bravia TV'er.

Jeg syns Samsung er de som er mest prisverdt, men det krever litt tid inni menyen for å få et "optimalt" TV.. out of the box er Samsung en av værstingene. Men det meste faller på plass ved å velge Cinema el.l hva det nå heter inne på bildeprofilene...

Uansett, skal du ha fjernsyn til TV titting generelt, så er oftest Plasma en vinner, med mindre du har veldig masse lys inn, plasma kan bli litt blasse om de får masse "motlys", der er LED/LCD generelt litt bedre. Men på mørke kvelder, da nordmenn ser på TV mest, da er plasma overlegent på alle måter!

En kjempe TV:
    Panasonic TX-P46S20E 46" Plasma Full-HD 1920x1080, 3xHDMI, 600Hz - - Netshop

En god LED(dog ikke i nærheten av hva plasma tilbyr av naturlige bilder, men slik er det med denne teknologien):
    Sony KDL-40NX700 40" LED-TV FullHD 100Hz 1920x1080, 4x HDMI, Wifi, MPEG4 - - Netshop

Ok, noe forvirret, men det får gå
    Som sagt det er store muligheter for at det blir lys inn på skjermen, det er ettermiddagssol også på den sida stua er. Synes sony bare har led jeg, får titte litt til. Er led dyrere enn plasma og lcd?

All denne teknologien gjør ting utrolig komplisert! hehe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •