Skygge på LCD-Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skygge på LCD-Tv

Jeg har en 37" Amoi LCD-TV som etterhvert har begynt å utvikle en skygge midt på skjermen. disse TV-ene har jo en solid glassplate foran skjermen og til å begynne med mistenkte jeg at det var støv som var kommet inn mellom glasset og skjermen, men det skulle egentlig være umulig. Nå synes jeg det ser ut som om det er selve skjermen som er problemet.

Er dette noe som skjer med LCD-skjermer? At det kan begynne å danne seg mørke partier? Det minner mest om en 10 cm bred og 20 cm høy svak grålig sky som ligger midt på skjermen. Da jeg her om dagen så en dokumentar med svart-hvite innslag fikk "skyen" diverse fargeinnslag.

Kan man gjøre noe med slikt eller er det bare å begynne å innse at man må skaffe seg ny TV etterhvert?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men har lenge lurt på hva som er den virkelige levetiden på plasma og lcd tver.Ikke bare den teoretiske.
    Liker ikke produkter som går istykker etter noen få år :evil: .
    Nå etter såpass mange år siden flattvene kom må det finnes statestikk fra virkligheten på levetiden på plasma og lcd tver ?.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blackbirdxplain
    Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men har lenge lurt på hva som er den virkelige levetiden på plasma og lcd tver.Ikke bare den teoretiske.
    Liker ikke produkter som går istykker etter noen få år :evil: .
    Nå etter såpass mange år siden flattvene kom må det finnes statestikk fra virkligheten på levetiden på plasma og lcd tver ?.
    Lurer på det jeg og siden jeg har akkurat kjøpt min første plasma tv.Var på Elkjøp i dag og der viste tvene alle samme bilde.Et Samsung apparat hadde noen fæle striper i bildet så den kom ikke engang ut av butikken.
    Når man leser i diverse forum så virker det som om at det er mye feil på
    moderne flat skjermer.Hadde ikke forventet dette i 2010 da know how'n
    burde være god nok til å produsere apparater som holder.
    Kommer nok til å ta vare på min gamle CRT 32"Philips tv.Den får stå i boden
    i fall min nye tv svikter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •