Umulig å redigere DTV-kanaler på LG-TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Umulig å redigere DTV-kanaler på LG-TV?

På min LG 42LD450 er det tilsynelatende umulig å redigere (sortere og/eller slette) DTV og radio-kanaler. Dette går fint med ordinære TV-kanaler. Har kommet over flere tråder der andre har samme problem, men ingen ser ut til å ha noe svar. Jeg vil slette tomme DTV-kanaler, og bytte plassering på både DTV- og radiokanaler. Hvordan kan jeg skape orden i dette rotet?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok desverre ikke mulig å redigere i digitale kanaler så vidt jeg vet. Slik har det vært helt siden de digitale tunerne kom. Eneste du kan gjøre er å lage en favoritt liste.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svaret, må si at det var overraskende. Problemet mitt er at jeg har en drøss med tomme DTV-kanaler lagret på kanalnummer 1, 2, 3 etc - samt en rekke fungerende radiostasjoner som jeg ønsker å beholde - men også lagret på kanalnummer 1, 2 3 etc. Til slutt har jeg mine fungerende analoge TV-kanaler lagret på kanalnummer 1, 2, 3 osv. Det innebærer at når jeg trykker på nummertast 1 får jeg først opp DTV-kanal 1 (blank), samt valgmulighet om å velge radiokanal 1 og TV-kanal 1. Dette er temmelig slitsomt, når jeg helst bare skulle fått opp TV-kanal 1.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •