Sony KDL-52HX900AEP vs KDL-52NX800AEP

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer solstice sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KDL-52HX900AEP vs KDL-52NX800AEP

Hei,
    Er nå i sluttfasen av å kjøpe en TV. Det står mellom de to nevnte TV-modellene.

Jeg er ikke opptatt av 3D-funksjonaliteten, men bildekvalitet. Leste i siste hjemmekino nr 6 testen av 3D-tver hvor Sony kom på en solid nr 2 bak Plasmaen til Panasonic.

Jeg ønsker ikke noen plasma så Panasonicen er utelukket. Var på jakt på Samsung 8-serien, men etter å ha lest testen i hjemmekino falt valget på Sony, men nå står det imellom disse to modellene. Det eneste jeg kan se er at 900-serien har 400hz oppdatering og 3D.

Noen tips, eller har dere noen andre alternativer?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Er nå i sluttfasen av å kjøpe en TV. Det står mellom de to nevnte TV-modellene.

Jeg er ikke opptatt av 3D-funksjonaliteten, men bildekvalitet. Leste i siste hjemmekino nr 6 testen av 3D-tver hvor Sony kom på en solid nr 2 bak Plasmaen til Panasonic.

Jeg ønsker ikke noen plasma så Panasonicen er utelukket. Var på jakt på Samsung 8-serien, men etter å ha lest testen i hjemmekino falt valget på Sony, men nå står det imellom disse to modellene. Det eneste jeg kan se er at 900-serien har 400hz oppdatering og 3D.

Noen tips, eller har dere noen andre alternativer?
    Alle som har testet disse skjermene, har ment at bildebehandlingen (også på SD og 2D-kilder) er "betydelig" bedre på HX900 enn NX800. Men HX-900 er også temmelig dyr.

Newcomer solstice sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Alle som har testet disse skjermene, har ment at bildebehandlingen (også på SD og 2D-kilder) er "betydelig" bedre på HX900 enn NX800. Men HX-900 er også temmelig dyr.
    Lurer på om man vil se en SÅ radikal forskjell? Prisdiffen er ganske så stor så hadde vært interessant å se forskjellene man prater om

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •