bildekvalitet på lx950 kontra pk950 modellene

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer bart24 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bildekvalitet på lx950 kontra pk950 modellene

som titelen sier.. hva er best lg sine led tvèr eller plasma utgavene?

ser mye tester på at sort er virkelig sort på led modellene med ikke så mye skryt om plasma utgavene enda.. har nå bestilt meg en 60pk950.. begynner å lure om jeg heller burde kjøpt led utgaven istedenfor. selv om den er et par tusen dyrere og 5" mindre..

noen som hvet hvordan 60pk950n er til vanlig tv bruk.. via canal digital sin hd tuner..? på hd kanaler er den nok grei. men på sd kanaler på en så stor tv...?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja LX950 har bedre sort. Men synes ikke at min 60PK250 er så ille... Har 0.02 cd/m2 og det er sort nok sålenge ikke rommet er helt mørkt. Plasma har fremdels overtaket på fargegjengivelse og sideinnsyn. PK950 er nok ikke noe verre.

Har kalibrert LX850 og bildene trengte MYE justering selv i ISF modus! PK250 målte langt bedre selv om denne selvsagt også ble endel bedre. Kjør din kommende PK950 i THX og nyt. Det går bra å se SD på 60" sålenge en har litt avstand(+3m) men er klart at tvn ikke er lagd for det akkurat.

Med de prisene som er på 60" LG var valget enkelt for min del og trenger ikke 3D enda...

Newcomer bart24 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re:

ja var prisen som var avgørende for min del også.. men jeg er nok" desverre" ganske kresen.. så jeg er litt redd for om jeg ikke blir fornøyd.. film på kveld tror jeg blir konge. men er den generelle tv tittingen jeg er blitt litt bekymret for.. ser du har en pk250.. en 950 skal vel være noe bedre og skulle jeg tro?

det eneste jeg har sett er en 50ps7000 på elkjøp som er fjorårets.. og den var ikke helt sånn overbevisende.. litt gult i bildet og lite detaljer i mørke og lyse felt...

jeg har 3.4 meter fra vegg til vegg jeg da så det blir nok litt i nærmeste laget...hehe ..

MEN.. jeg har nå en panasonic 42pv60 som er snart 5 år gammel nå tror jeg.. og er igrunn forøyd med den. og er bildet noe bedre enn den som det BØR være på en ny tv idag så tror jeg nok jeg blir fornøyd..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •