Jakter på folk med spektakulære TV-løsninger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jakter på folk med spektakulære TV-løsninger

Hei!

Jeg er journalist i Dagbladet søndagsmagasin, og holder på å skrive en sak om nettopp; TV-en. Noen gjemmer TV-en inni et skap, noen bygger egen løsninger for å få den til å gli mest mulig umerkelig inn i et gjennomført interiør. Noen gjemmer flatskjermen bak et maleri. Andre har TV-er som kommer ned fra skjulte luker i taket, spektakulære hjemmekinoløsninger, hva vet jeg. I denne omgang er det sistnevnte intervjuobjekt jeg er på leting etter, og jeg ser for meg at jeg kan finne noen her inne. Det haster selvagt, slik det alltid gjør i medieverdenen, og vi må kunne komme på besøk, ta bilder og intervjue vedkommende om TV-løsningen han/hun har valgt senest mandag ettermiddag - aller helst i morgen, fredag 03.09.2010.

I og med at Søndag er et veldig visuelt magasin, er det viktig at TV-rommet, det være seg stua eller hjemmekinoen, er gjennomført og noenlunde ryddig hva angår møbler og interiør. At vedkommende bor i Oslo-området er også ganske viktig, selv om vi har frilansere i noen andre byer. Send meg gjerne en e-post med tips om folk som faller inn i denne moderne, høytekno-kategorien hvis du kjenner noen eller hører hjemme her selv.

Tusen takk for hjelpen!

Med vennlig hilsen
    Ane Teksum Isbrekken
    anetex@gmail.com

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må da vel være noen fra Oslo området som kan hjelpe til her vel... Er det kun tv du tenker på eller kan folk som har projektor som bildeformidler også være aktuelt?

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun har lagt ut to tråder, og det har kommet noen forslag i den andre tråden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •