Er det sant at hvis man velger spillmodus på Samsung UE46C6705 eller Samsung LCD LE46C635 kan man ikke spille i full hd. Hvis man velger det blir det etterslep og input lag? Jeg har lest litt og hørt litt rundt men er ganske grønn enda ettersom det er mange som sier masse forskjellig om de samme tingene ute i butikkene.

Eller kanskje plasma er det beste valget og ikke har dette problemet. Er det sant at plasma skjermer 42-46 tommer i prisklassen ca 8-10 tusen prosesserer bildet i full hd bedre og jevnere med tanke på bevegelser (panorering) enn de fleste LCD og LED skjermer til 10-12 tusen. Så klart så er vel dyrere flat tv bedre men jeg trenger ikke masse utstyr på tv, bare bra bilde. Gjennskinn ser jeg heller ikke på som noe problem, bare snever innsynsvinkel.

Aller viktigst for meg er at bildet går jevt og fint selv ved spilling ( som for meg sier seg naturlig ettersom tv har bilde som rører på seg). Jeg vet at plasma har litt problemer med ir og innbrenning men at dette ikke er et stort problemer lenger.

Har plasma en mer normal måte å prosessere bildet på...slik som gamle klumpete skjermer har tro?

All info tas imot med stor takk!!
Frank Lindås