Jeg har en 58" Samsung plasma-TV som støyer en del (som å stå under en høyspentlinje i fuktig vær). Den har vært inne på service 3 ganger. Siste gang for heving av kjøpet. De 2 første gangene ble det skiftet ut noen deler. Dette ble gjort hos INFOCARE i Haugesund. Siste gangen ble den sendt til INFOCARE i Kongsvinger. Her ble det selvfølgelig ikke funnet noen feil. Fikk til svar at denne TV'n skulle lage en del lyd. Noe som ikke ble opplyst når TV'n ble kjøpt.
TV'n ble så returnert.

Bilde1

Den ankom på en europalle LIGGENDE. Ingen isopir inni embalasjen, men bare noe bobleplast rundt den.

Bilde2

TV'n lå med skjermen ned og kartongen hadde flere stygge klem-merker mot pallen.

Bilde3

Etter å ha sjekket TV'n så har heldigvis panelet overlevd denne behandlingen, MEN det har kommet et lite HAKK i glasset. ca 1-2 mm stort. Jeg mener også at det er fargefeil i bildet, spesielt ved bruk av playstation.

BTW - TV'n støyer fremdeles like mye. Den er kjøpt på Elkjøp Internet, og det var de som insisterte på at den måtte inn for å få konstatert feil en siste gang.

Hva gjør jeg nå?