Trenger "kino-tv" på rundt 60" - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Finner ikke denne. Hadde også tenkt å betaler 20k cash og resten på utsettelse.
    Annosen på avforum gikk akkurat ut. Men den finnes på finn.no. Jeg tror du vil få en grei pris, selger skriver nettopp at han vil ha 20K i cash ved eventuelt bytte:

Pioneer KRP-600M - FINN Torget

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Annosen på avforum gikk akkurat ut. Men den finnes på finn.no. Jeg tror du vil få en grei pris, selger skriver nettopp at han vil ha 20K i cash ved eventuelt bytte:

Pioneer KRP-600M - FINN Torget
    Om det søkes via RUBRIKK.NO - Ett søk, alle annonser kommer AVforum annonsen opp. Siste kommentar fra selger er "gi bud".... Han sier også som J.Haugen nevner minimum 20' i cash ved innbytte.

Her er annonsen(Om kopi av linken fungerer...) :

http://avforum.no/avtorget/showprodu...uct=66387&cat7

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var nypris på denne modellen? 50k? Husker også at jeg syntes Pioneer slet litt på panoreringer. Fikk heller aldri noe bra bilde når jeg kikket på den i butikk, men har hørt den er rimelig syk når man har mørkt rom.

Den frister denne, men redd frakten gjør prisen høy. Noen som vet vekt på denne skjønnheten?

Geir Arne

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg flyttet ut på landet tidligere i år og hadde siden da bestemt meg for en større tv jeg ville ha for å få en kinofølelse i heimen. jeg gikk for P65VT20 og er veeldig fornøyd. har spilt endel ps3 på den og sett mye filmer, har aldri lagt merke til noe innbrenning enda (dog var jeg litt forsiktig med å se på mye filmer de første timene). jeg ser somregel filmer uten teksting, så kan ikke kommentere mye om innbrenning på dette. - men har spilt endel mw2 på den og heller ikke her lagt merke til innbrenning selv etter noen timer i strekk med spilling.
    personlig har jeg heller ikke bitt plaget med viftestøy eller plasmasumming (som flere har nevnt på forumet her på panasonicen), selv når jeg muter anlegget.
    alt i alt en kjempetv, det største minuset er kanskje menyene (ser ut som de er fra 80tallet) og vieratoolsa som jeg mener suger. - men jeg bryr meg mindre om dette og siden jeg bruker ps3en til mediaavspilling fra pcen.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stalep
    jeg flyttet ut på landet tidligere i år og hadde siden da bestemt meg for en større tv jeg ville ha for å få en kinofølelse i heimen. jeg gikk for P65VT20 og er veeldig fornøyd. har spilt endel ps3 på den og sett mye filmer, har aldri lagt merke til noe innbrenning enda (dog var jeg litt forsiktig med å se på mye filmer de første timene). jeg ser somregel filmer uten teksting, så kan ikke kommentere mye om innbrenning på dette. - men har spilt endel mw2 på den og heller ikke her lagt merke til innbrenning selv etter noen timer i strekk med spilling.
    personlig har jeg heller ikke bitt plaget med viftestøy eller plasmasumming (som flere har nevnt på forumet her på panasonicen), selv når jeg muter anlegget.
    alt i alt en kjempetv, det største minuset er kanskje menyene (ser ut som de er fra 80tallet) og vieratoolsa som jeg mener suger. - men jeg bryr meg mindre om dette og siden jeg bruker ps3en til mediaavspilling fra pcen.
    Det høres bra ut. At den tåler spilling er bra. Tror også den har det beste sortnivået blant tvene jeg snuser på. Skal se den live i løpet av uken, så får jeg gjort meg opp en mening.

Takker for input. Alltid greit å høre ting fra folk som har tven.

Geir Arne

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •