LG 55LE850N mini test og erfaringer. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Voldsomt så blanke tv'r skal være nå da. Klarer jo ikke å få det på bilen med den dyreste swisswax engang.
    Min 40m61 samsung går i pressa og jeg har sett på noe nytt selv, alt fra ue 6005 og oppover(siden det er en reklamasjon fra samsung) Men alt er jo så blankt, min gml hadde matt overflate, og det var lite gjenskinn fra vinduer og lys.Tror jeg kommer til å slite på samme måte som deg Betroz.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker min gamle 42" plasma jeg nå. Blir nok ikke ny TV på meg igjen før en gang i 2011.

Active Hvar1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mar7inS
    Hei, jeg har kjøpt meg den LG 55LE850N som du har skrevet om tidligere. Jeg har enda ikke fått tv'en, men lurte på om du hadde de tallene du snakket om du hadde fått fra flatpanels.dk. Som du skrev inn for og få bedre bilde og hvordan du la dem inn ?.
    Mvh Martin
    Jeg blader meg inn her jeg. Regner med det er tall hentet fra tabellen et stykke ned på siden her det er snakk om: LG LE850N - FlatpanelsDK

Jeg har selv surfet litt rundt på flatpanels.dk siden jeg også får meg ny TV om noen få dager og tenkte det kunne være interessant å prøve instillingene som ble presentert der. Forstår godt snakk om kalibrering i egne omgivelser osv, men det er jo uansett morsomt å prøve. Jeg forstår det som at du var fornøyd med å bruke disse tallene Betroz? Forutsatt at det er linket til rett tabell selvsagt.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte tallene fra Flatpanels.dk sin test og var fornøyde med dem ja. Tallene som er under "Herunder mine billedindstillinger efter kalibrering."
    Eneste utenom det var at jeg økte "Brightness" fra 50 til 53 for å få bedre shadowdetail.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •