Philips 42PFL7675H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 42PFL7675H

Er på utkikk etter ny TV siden min gamle er kaputt. Vil helst ha en i sølv finish som ser bra ut (LED på 40 eller 42"), og da begrenser utvalget seg vesentlig. Har sett litt på Philips 42PFL7675H, men finner ingen omtaler om denne på nettet. Noen som vet noe om denne, eller har andre tips som kan dekke mitt behov (maks 12k)?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spec er rimelig likt 42PFL7605, men er et hakk bedre bildebehandling på den (Perfect Pixel istedenfor Pixel Precise) om jeg ikke husker feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lurer på det samme..

Finner svært lite om denne modellen på nett..
    Er den ikke helt ny da?
    Netonnet.no sier at den er RiksTV-godkjent.. men finner den ikke i RiksTVs liste over godkjente modeller... Noen som vet noe om dette?

m.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

42pfl7675h

Var innom Siba for å kjøpe denne, men fikk beskjed om at den hadde en produksjonsfeil, og at der dermed ikke fikk lov til å selge flere. Problemet var at sølvfinishen på rammen ikke satt godt nok. Vurderte å kjøpe 42PFL7665H på Elkjøp eller Lefdal i stedet, men den koster flere tusen mer. Spesifikasjonene er identiske, men den har titanium finish istedet for sølv. Siba sier at Philips skal utbedre feilen på 42PFL7675H, så jeg tror jeg venter til denne blir klar..

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si ifra til en ansatt på elkjøp eller lefdal da, at du vil kjøpe den hos de om du får en bedre pris . De vil jo ikke at du handler hos Siba..

46PFL7675 finner jeg ikke på nettsiden til siba, så aner ikke hva de tar for den?

NB: Forskjellen på 7605 og 7675/7665 er at sistnevnte har "Perfect Natural Motion" og ikke "HD Natural Motion". Dvs bedre 100Hz-teknologi - vesentlig bedre bilde etter hva jeg har sett.

http://download.p4c.philips.com/file...12_pss_nor.pdf

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

46pfl7675

46PFL7675 finner jeg ikke nei, men 426PFL7675 ligger under LCD-TV-kategorien (feilplassert altså). Koster 9k pr i dag. Prøvde å få Elkjøp ned mot denne prisen (42PFL7665), men de stoppet på 11k... Da venter jeg heller til Siba får et nytt parti der sølv-finishen sitter skikkelig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •