Sony Bravia HX900 - Intelligent Dynamic Full LED - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 111 av 111
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det er ingen problem, så lenge filen er en type TVen forstår. Sony har ikke like god formatstøtte som Samsung via USB, men vi har prøvd Bergensbanen i 3D i butikken, og det gikk fint. Om du får bilder ved siden av hverandre; trykk "options" på fjernkontrollen og velg "3D-innstillinger"

Derfra velger du 3D-modus eller hva det nå heter og velger rett type, side-ved-side, over-under osv.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert. Vet noen hvilke filtyper Sony støtter?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aznakh
    Ja, det er ingen problem, så lenge filen er en type TVen forstår. Sony har ikke like god formatstøtte som Samsung via USB, men vi har prøvd Bergensbanen i 3D i butikken, og det gikk fint. Om du får bilder ved siden av hverandre; trykk "options" på fjernkontrollen og velg "3D-innstillinger"

Derfra velger du 3D-modus eller hva det nå heter og velger rett type, side-ved-side, over-under osv.
    Det er vel flåmsbanen du mener.
    Last ned Flåmsbana i 2D og 3D

Virker som dette ikke fungerer med usb stick direkte i tv, men via blu ray spiller usb inngang.

kommentar sakset fra flåmsbanen siden.
    "Hvis du skal få dette til å fungere på Sony TVen, må du spille filen via bluray spilleren din. Når du får opp de to perspektivene ved siden av hverandre, må du trykke på “options” knappen på fjernkontrollen og velge “side by side 3D”. (dette forutsetter selvfølgelig at du har brukt den dedikerte 3D knappen på fjernkontrollen til å aktivere 3D, og at du har deaktivert “simulert 3D”."

USB støtte for HX900 klippet fra manual

Files from a USB device need to be compatible with the following file formats.
    - Still images: JPEG format or RAW format (preview only)
    - Music: MP3 format
    - Video: AVCHD, MP4 (AVC) or MPEG1 format (not playable in some cases)

Video files are located in the following folder structure (hierarchal position):
    /AVCHD/BDMV/STREAM/00000.MTS
    /PRIVATE/AVCHD/BDMV/STREAM/00000.MTS
    /MP_ROOT/100ANV01/MAHA0001.MP4

Avoid losing your files by backing up all your media files stored on a USB device. Sony cannot accept responsibility for lost or damaged data stored on a USB device.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen andre butikker enn sony centeret som selger denne?
    Har veldig lyst på denne tv'en, men vil helst kjøpe fra en butikk som har angrefrist dersom man ikke skulle være fornøyd (clouding osv.)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke clouding er et tema. Men uansett, elkjøp/lefdal er de eneste jeg vet om som har denne, den ligger i hvert fall i nettbutikkene.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mongis
    Tror ikke clouding er et tema. Men uansett, elkjøp/lefdal er de eneste jeg vet om som har denne, den ligger i hvert fall i nettbutikkene.
    De har bare 52", jeg glemte å si at jeg leter etter 46", vet at elkjøp hadde den inne en liten stund, men så forsvant den fra nettsiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snodig. Da vet jeg sannelig ikke.

På AVSforum las jeg forøvrig at Sony ikke produserer HX900 lengre. Siden HX910(?), arvtakeren, allerede er på vei tidlig neste år. Den skal bla. ha GoogleTV innebygd, og ryktes og komme i 46", 52" og 60" størrelser.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

linker til butikker

Sitat Opprinnelig postet av Mongis
    Snodig. Da vet jeg sannelig ikke.

På AVSforum las jeg forøvrig at Sony ikke produserer HX900 lengre. Siden HX910(?), arvtakeren, allerede er på vei tidlig neste år. Den skal bla. ha GoogleTV innebygd, og ryktes og komme i 46", 52" og 60" størrelser.
    Du finner den hos euronics og satelitt1. Ellers er det nok i sony butikkene du må kjøpe 46". Er veldig fornøyd med min.

Sony KDL46HX900AEP 46" LCD TV Full HD - LCD 43" og større - Flat TV - Lyd og Bilde - Euronics Norge AS - nettbutikk elektronikk

Satelitt1.no Sony KDL-46HX900

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

3d på blu-ray

Hei,

Fikk testet ut TV'en med 3d blu-ray film. A chrismas carol 3d. Helt fantastisk hva en får til med denne skjermen. Ikke antydning til crosstalk i det hele tatt. Kvalitet! Kjørte på full guffe 3d dybde oppsett og lysstyrke briller.:-D Noen flere eiere med erfaring fra 3d bruk av TV'en?

Vedlegg 72239 Satt 3d senderen på toppen av TV'en. Bruker foreløpig PS3 til filmer i 3d.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man får bestilt 46"HX900 hos Elkjøp nå - ihvertfall i Kongsberg!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvordan aktivere scart rec-funksjonen på HX 900

Jeg er storfornøyd med min Sony HX 900 52",men jeg ber andre eiere om hjelp til å løse følgende problem: jeg klarer ikke å få til opptak på harddisk-opptakeren mi verken gjennom scart 1 eller scart 2-utgangen.
    Ifølge i-manualen står det at en skal trykke på options og velg "scart rec på".
    Problemet er bare at dette valget kommer ikke fram når jeg trykker på options.
    Er det en feil på tv-en min eller gjør jeg noe galt?
    Jeg kan forøvrig nevne at jeg prøvde å koble scartkabel fra CD PVR 101 og inn på scart 1 / 2.jeg fikk da bilde, men opptaka ble relativt dårlig gjennom scartinngangen ,dårligere faktisk enn hva jeg husker fra en vhs-spiller.
    Jeg hadde tidligere en Panasonic PX 700 hvor jeg kobla PVR-tuneren til harddiskopptakeren når jeg skulle brenne ut DVD-er av program jeg hadde tatt opp på CD-PVR-tuneren. Disse opptaka ble bare marginalt dårligere enn originalen,så hvorfor det blir så dårlig gjennom min Sony er et mysterium.
    jeg vet ikke om det har betydning,men tuneren er kobla til en Yamaha 767,som igjen er kobla via HDMI til HX 900. Vil være svært takknemlig for hjelp

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •