Sony Bravia HX900 - Intelligent Dynamic Full LED - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 111
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Slettet. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huh ?? generalisere? Må vel få lov å si hva jeg tror eller mener ?
    Ja, det er selvsagt lov å tro på det en vil. Men spørsmålet fra knutinh fortjener et mer spesifikt og objektivt riktig svar en ren subjektiv synsing.

Noen ser ikke eller reagerer ikke på unøyaktig gjengivelse av primær og sekundærfargene på en skjerm (eller gråskala for den saks skyld) -og heldig er de! Men for andre er dette helt avgjørende for om de kan leve med en skjerm eller. Det har derfor betydning å vite om ulike teknologi-former gir forskjellige ulemper, i dette tilfelle fargetemperatur. Det du oppfatter som "naturlig", er ikke nødvendigvis det som naboen din oppfatter som "naturlig". Derfor må en ha objektive mål, så som en standard som f.eks. D65 m.m.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet :-D

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Det var altså sant dette med prøveløslatelsen. Velkommen ut

Fra spøk til revolver. Kuro både var og er en fantastisk skjerm som står seg godt den dag i dag, men på et eller annet tidspunkt så må man gå videre. Har man ingen interesse for 3D så hadde heller ikke jeg vurdert å bytte ut en KRP Pioneer
    Takker!. Ps. eg kalte meg "greven" lenge før min navne bror ble berømt. Neste tv blir self. Panasonic plasma -etter at kuro "e inne i pan tv.."

Til svar vedr. Sony x9000 ; Ikke sett bilder - selve tvn ser bra ut. Men i mine øyne e det tull med tv hvor kun spot + 2-3 har godt bilde! Min hd ready e konge forts.! (TV=Plasma>kuro>Pansonic)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av force

Denne tråden var ment som en plass hvor man kan utveksle erfaringer med denne modellen. Jeg har prøvd så godt jeg kan å svare på spørsmål angående mine erfaringer. Det nødvendigvis bli ganske subjektivt. Jeg forstår at du ikke setter pris på det, og at dette ikke er godt nok for deg. Men forhåpentligvis finnes det noen andre som setter litt mer pris på det og som kan bruke det til noe.
    Jepp !! Bra tråd, stå på Force !!! Kjekt å lese tråder som ikke blir for "tallfiksert" også, nytelse kan ikke nødevndigvis alltid måles

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tolker det som at du ber meg holde kjeft, hvis jeg ikke har måleutstyr til x hundretusen kroner og xx antall måledata å legge frem
    Du tolker feil. Jeg har aldri sagt at du må ha måleustyr i den nevnte prisklassen eller måledata. Men du må i det minste ha noe erfaring om du skal bruke de formuleringene du har gjort. LED-backlight som teknologi er ikke så gammel, og det betyr at du må ha vært bort en del av de skjermene som har kommet de siste 2-3 årene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiot
    Jepp !! Bra tråd, stå på Force !!! Kjekt å lese tråder som ikke blir for "tallfiksert" også, nytelse kan ikke nødevndigvis alltid måles
    Takk, Audiot !
    Hvordan går det med tv-valget ditt ?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Force, må få sitere deg på hva du sa innledningshvis

Jeg synes disse fine TV'ene fortjener en egen tråd.
    Den generelle Sony-tråden utviklet seg nesten til en ren Prisjakt og tilgjengelighets-tråd. jeg håper vi kan holde denne tråden på et mer teknisk plan
    Synes du ikke disse TV-ene er så fine lengre?
    Personlig synes jeg det var bedre med prisjakt og tilgjengelighetstråd, noe man må forvente før TV-en er tilgjengelig, enn det driver med nå.
    Drit i de formuleringene, tolkningene og det som verre er.

Ønsker forøvrig ikke svar på overstående, men heller det som står nedenfor...

Tilbake til tråden, er det flere som har fått tak i denne TV-en? Prisen generelt på tur ned? Er intr. i å vite om den er noe å satse på da den kommer godt ut på tester. Forhåpentlighvis ligger den snart under test på flatpanels.dk

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Tok utfordringen din. 8) Jeg har slettet innleggene mine. Ja, jeg skal forsøke å ignorere ("drite i") innleggene hans. ("og det som verre er") lol.
    Jeg blir bare litt irritert når folk kommer med slike usannheter og usaklige påstander. Beklager det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har i dag hentet min 46" HX900. Puslet med den en times tid. Fantastisk bilde! Har gått fra 3 år med Pioneer PDP508XD Kuro 50" til denne. Savner foreløpig ikke Kuro! Ikke sett noe til clouding, fantastiske bilder, rett og slett! Imponerende sortnivå til å ikke være plasma! Ikke fått testet 3D enda, tenkte å kjøpe 570-spilleren til Sony, så får vi se...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir bare litt irritert når folk kommer med slike usannheter og usaklige påstander.
    Jeg kan ikke se at det er noen som har kommet verken med usannheter eller usakelig påstander her i tråden. Hvor i all verden finner du det?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer, aarflot!
    Det er ingenting som en ny tv i stua.
    Det er også godt å høre at jeg ikke er alene lenger.

Jeg har forresten 470-spilleren. Jeg er kjempefornøyd med den også. Tror det er samme som 570'en, bare at 570 har litt ekstra som wifi og noe innebygd minne. Den er kjemperask i forhold til 350'en jeg hadde før, og den gir et knallbra bilde. Kan trygt anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg kan ikke se at det er noen som har kommet verken med usannheter eller usakelig påstander her i tråden. Hvor i all verden finner du det?
    He,he. Å nei, du! Tror ikke jeg skal svare på det. Da havner vi bare tilbake der hvor vi startet. Det tror jeg ikke er så lurt. Jeg har slettet mine innlegg ang. dette og jeg har beklaget. Så la oss vende tilbake til tråden nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He,he. Å nei, du! Tror ikke jeg skal svare på det. Da havner vi bare tilbake der hvor vi startet. Det tror jeg ikke er så lurt. Jeg har slettet mine innlegg ang. dette og jeg har beklaget. Så la oss vende tilbake til tråden nå.
    Helt enig i det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt 46HX900 i noen dager nå. Førsteinntrykket bekreftes, den har en vanvittig bildedynamikk og et sortnivå som får meg til å klø meg i øynene. Savner fortsatt ikke min gamle Kuro. Bildet er utrolig flott fra BluRay og HTPC. Refleksjoner fra skjermen er ikke noe problem, og designet er helt rått! Enda ikke fått testet 3D, venter fortsatt på BDP-S570 i posten, men den kommer vel i løpet av et par dager.

Denne skjermen anbefales virkelig på det varmeste!!

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aarflot : Hvor kjøpte du din HX900? Jeg er nyskjerrig på 52" utgaven av den, men virker som ingen har den enda.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakked med Sony Center (Oslo) før helgen, og 46" er inne på lager. 52" derimot, hadde forventet ankomstdato 1. oktober.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Jeg er nyskjerrig på 52" utgaven av den, men virker som ingen har den enda.
    Vi er litt offtopic nå, men ok.
    Ser ut som den er tilgjengelig på Elkjop i nettbutikken. Men der er den ganske dyr. Jeg ville ha kontaktet nærmeste Sony Center og hørt med dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi er litt offtopic nå, men ok.
    Ser ut som den er tilgjengelig på Elkjop i nettbutikken. Men der er den ganske dyr. Jeg ville ha kontaktet nærmeste Sony Center og hørt med dem.
    Sony Center Lillestrøm har den utstilt

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •