60" TV/Prosjektor til offshorefartøy.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active thamule sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

60" TV/Prosjektor til offshorefartøy.

Hei

Skal ha oss større tv eller prosjektor om bord i båten der eg jobbar.

Første spørsmål er vel egentlig om ein prosjektor er brukandes om bord i eit offshore-fartøy som ligg og duppar i 10 meter høg bølger i nordsjøen?

Viss ikkje må det bli tv. Og helst ein stor ein. I utganspunktet tenkte eg LCD om bord i ein båt, der tv'en lett kan bli ståande med same kanal eit døgn. Og akkurat det er vel ikkje ideelle arbeidsforhold for ein plasma som skal unngå innbrenningar. Men vi er kanskje nødt til å kjøpe Plasma, for det blir vel knapt solgt så store LCD tv'ar?

Eg har sjølv 55" frå Samsung så eg er klar over at dei har nesten like store, men er det nokon som leverer gode LCD-fjernsyn i 60"+ kategorien? Viss ikkje må det vel bli Plasma. Og kva 60" + plasma tv vil då vere best i dei forskjellige priskategoriane?

Nokon som har nokre synspunkt??

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis formålet er å se TV/Film med lange økter (samme kanal i et døgn - sammenhengende), da hadde jeg tenkt mest på å kjøpe TV forran projektor. Fremdeles er det hovedsaklig lamper i projektorene og selv med forventet levetid på 3000-5000 timer, da blir det mer gunstig med en flatskjerm.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss det blir prosjektor, så blir det i tillegg til den 40 tommaren som heng på skottet allereie. Då vil prosjektoren kun bli bruk til film. Men spørsmålet er jo om bildet vil vere i ro når båten slår og ristar. Først må eg vel egentlig få avklart det. Eg mistenker nei, og viss så er tilfellet så er det nok kun ein stor tv som vil fungere.

Eit anna moment er jo at pæra kanskje kan ryke om prosjektoren står på, og det blir kraftige vibrasjonar i båten... Lite vitsi med ein god prosjektor om pærene går heile tia...

Eg kan kanskejforklare litt det med samme kanal over lengre tid. Grunnen til at den kan stå på same kanal eit døgn, at folk ser tv til alle døgnets tider, og den blir sjelden skrudd av. Den står på og står på. Og då er det vel ein stor fare for at det kan bli permanente innbrenningar. Det er jo sjelden at same kanal står på heile tida, men det er ikkje usannsynliga at den kan bli ståande eit døgn. Og då er det vel STOR fare for at det står "TV2 nyhetskanalen" i eine hjørnet.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen andre?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thamule
    Ingen andre?
    Jeg er enig i vurderingen din om prosjektør, tror ikke det er spesielt godt egnet ombord.

Jeg fikk nylig denne opp i stuen:

KDL-60EX700 (KDL60EX700) : Oversikt : TV og hjemmekino : Sony

Er godt fornøyd med den. Regn med å betale 22 000- 24 000.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thamule
    Det er jo sjelden at same kanal står på heile tida, men det er ikkje usannsynliga at den kan bli ståande eit døgn. Og då er det vel STOR fare for at det står "TV2 nyhetskanalen" i eine hjørnet.
    Tror ikke dette er så stort problem, ellers hadde vi hatt playhouse disney fast i hjørnet allerede. Den modellen jeg linket over her har også masse "miljøfjas", blant annet en sensor som gjør at tv'en slår seg av om det ikke er bevegelse i rommet (spørs om det hjelper i sjøgang, forresten). Så får man litt mosjon og, kan ikke sitte HELT stille, må vifte med armen en gang i blant.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jau takk for svar. Mulig plasma hadde gått bra med tanke på innbrenning. Og prosjektor blir nok ikkje særlig brukandes i dårlig vær. Så ein 60" plasma er nok det vi brude gå for.

Over 20k, er dog kanskje i overkant av kva vi var tenkt å bruke. Men vi får sjå. Andre forslag, gjerne rimelegare mottas med stor takk. Men det er klart at 60" er stort, og størrelse kostar..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •