Samsung LCD 6-Serie nuller seg ut på kalibrering????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LCD 6-Serie nuller seg ut på kalibrering????

Har opp levd i det siste at Samsung tv min slår seg plutselig av(blir svart skjerm) og så slår seg på igjen. Ka e det som forårsaker dette? finner ingen løsning. Dette kom etter at jeg fikk effekttrinnet mitt i hus og gikk over på en billig biltema strømkontakt forgreining, kan det være denne som e årsaken til dette? det har hent at automat sikringa har gått også til stua. Tips mottaes med åpne arma

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oppdatering...trur muligens d va på grunn av at tv hadde slått seg inn på butikk modus. Alt vel en så lenge bank i bordet:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet at dette skjer på enkelte TV'er med bildesignal fra Nintendo Wii.
    Dvs, at bildet plutselig blir svart (akkurat som skjermen går i energisparingsmodus) i et sekund eller 2, og så automatisk kommer tilbake.
    Etter hva jeg har lest har det noe med at Wii støtter et større fargespekter enn det som er standard, og at enkelte TV'er blir forvirret når disse fargene - spesifikt veldig lyse hvitfarger - blir brukt.

Vet ikke om det er dette som er problemet ditt, men var det første jeg kom på når jeg leste posten. Kan jo også tenkes at det er andre enheter enn Wii som støtter ustandard fargespekter og dermed har samme problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •