samsung le55c655 vs samsung ps50c675

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung le55c655 vs samsung ps50c675

Titter litt på ny tv..ser det er bra pris på le55c655 lcd-tv!men er usikker på hvordan denne tven er har en ps50a457 nå,hd-ready og forholdsvis godt bilde..tror du samsung le55c655 overgår den??eller hvordan står le55c655 seg mot ps50c675 for eks??noen hjelpsomme,frister selvsagt med 5" mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal selv bestille PS50C675 nå neste uke.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer veldig ann på hvor godt du liker plasma bildet. JA en 55 LCD vil nok bli skapere i bildet slik LCD gjerne er.

Men selv liker jeg bildet på plasma å da gjerne fargene som LCD ikke får til like bra enda selv om det er nært. Innsynsvinkel har også mye å si for meg . Vil du ha størst mulig bilde til best mulig pris kommer du ikke utenom plasma er min erfaring.

Har selv PS50A456 til salgs nå å ja den lever bra bilder selv imot "billige" nye LCD skjermer av det jeg har sett.

Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag var jeg og tittet på lg 60pk550 i butikk,synes bilde var forholdsvis bra..men blir pk250 på meg vist det blir lg skjerm.er også litt skremt av innbrennings problemene til lg..men tror ikke det er noe større problem enn andre merker.har også sett litt på Samsung ps58c6500..har ikke opplevd den live..men har mer tro på samsung enn lg..jeg er vel generelt mer fan av plasma enn lcd..jeg er film entusiast,og ser en del sport..hva tror dere om samsungen vs lg'en??

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat mottatt PS50C675 og den skal returneres asap. Elendig bilde og den støyer noe helt sinnsykt.

Min gamle PS50B551 som jeg fikk pengene tilbake for nettopp pga HDMI feil som ikke lot seg reparere hadde mye bedre farge og bilde generelt. Ikke minst så støyet den vesentlig mindre.

PS50C675 har ulogisk tv guide kontra PS50B551.

Dritt lei og skuffet, blir nok ikke plasma eller samsung på meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker på selv 55c655.Den har utrolig bra bilde. Og prisen er også helt grei.
    Ser at det finnes en som her c675 som har litt anneledes design, men sikkert samme panel. DEt skiller 2-3000,-..Tror ikke ramma betyr noe hvis det er samme panel. Jeg ville gått for denne. Har også titta litt på Lg 50pk950.Den er også bra. Men uansett lytkke til med valget. Bruk litt magefølelse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •