Kjøpt LG 55LE530N - dårlig kjøp? (Nei, men levert tilbake og bestilt samsung 3DTV) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den er fortsatt blank i panelet, og ville ikke passet hjemme hos han, det har han jo sagt?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Det skal ikke følge med skruer på det veggfestet du kjøpte, om jeg ikke er totalt på bærtur?

Det med prisen skal ikke bli noe problem. Elkjøp er opptatt av fornøyde kunder.
    Det fulgte skruer 8 mm. skruer med festet, TV'en skulle ha 6 mm...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste vers på visa om LG'en:

Returnerte TV'en i går, mest i irritasjon over Elkjøp. Var innom på lørdag for å se om de kunne gjøre noe med overprisen jeg betalte for nesten tre uker siden. Fikk tilbake masse svada om at grunnen til at TV'en var billigere nå var at det var en demo-TV som hang igjen (ingen info om dette på prislappen), at det var kampanje på denne TV-en nå (heller ingen info om dette i tilbudsaviser eller på prislappen, men det virket som om det alltid var en eller annen form for kampanje), klaging over marginer på store TV'er osv. Det virket ikke som om de forstod problemet i det hele tatt! Men jeg kunnne da alltids returnere på 30-dagers returrett, så da gjorde jeg det! Det irriterte meg også litt at veggfestet til en verdi av 1500,- som jeg fikk med kjøpet selges for under 500 kr. inkl frakt på nettet, slik at den faktiske "pakkeprisen" ble enda dårligere enn jeg trodde. Jeg har ikke lagt elkjøp for hat eller noe, men kommer til å passe litt mer på neste gang jeg handler der...

Etter nesten 30-dager med TV'en sitter jeg igjen med disse uttrykkene:
    + Utrolig flott størrelse! 55" er digg!
    + Fint bilde, naturlige farger
    + Bra innebygd kalibreringssystem
    + Tynn og pen å se på
    + Ingen problem å se på TV i fullt dagslys
    - Treigt menysystem, spesielt under navigering i programguiden. (bruker IDTV med canal digital kabel)
    - Alle kontakter vender bakover slik at man må benytte seg av div. vinkeladaptre og ekstra mellomstykker til veggfestet for å få ekstra avstand til veggen.
    - Litt kjip fjernkontroll

Alt i alt mener jeg det var en god TV.

Nå blir det en samsung på meg. Har bestilt UE55C7705 på HiFi-klubben. Er spent på hvordan denne fungerer i forhold til LG'en. Har montert opp persienner i stua, så skal få skjerma for sola ganske godt. Ser uansett ikke så mye på TV om dagen at jeg tror det skal bli et stort problem.

...ikke minst: Gleder meg til å spille Gran Turismo 5 i 3d til vinteren!

Peace out!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •