Ny tv max 20000 og 40", hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tv max 20000 og 40", hjelp

Guttungens tv er gått ut på dato og derfor vil jeg sette ned den vi har i stuen Sony 37" på rommet hans. I denne forbindelse skal vi ha en ny skjerm i stua og her trenger jeg litt veiledning.

Skjermen skal være max 40" og koste max 20,000,-

Her vi sitter å ser på tv´en har vi vinduer i ryggen (skjermens front) som kan gi litt gjenskinn i skjermen. Burde vi går for LED eller vanlig LCD??
    Når jeg sist kikket på tv sa de at LED gav mer gjenskinn enn LCD men var en rask tur på lørdag og da sa de at det ikke stemte lengre. Ikke vet jeg dessverre.

Nå er jo 3D på full vei inn i stuene våres. I denne forbindelse har jeg lest en del tester om 3D og da anb de ikke det til skjermer som er under 46" for å få noen effekt utav dette. Har i dag en BluRay spiller men har fått med meg det at denne også må ut av hus hvis vi skal få noen nytte av dette. Er det for tidlig å kjøpe dette nå så jeg burde vente til neste gang jeg skal handle??

Er det noen som kan hjelpe meg her med noen gode råd??

Har sett noen minutter på Samsung 8000 serien med 3D, likte den men mest pga den innebygde tuner til Canal DIgital samt at vi kan ta opp på den og stoppe sendingen til en ekstern hardisk.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg spørre om hvorfor det skal være maks 40" når du har budsjett til mer?

46" er en naturlig oppgradering fra 37", 40" er det ikke (uansett hva din frue måtte mene om saken..).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har rett i det du skriver. Kan dessverre ikke gå høyere enn 40" pga fruen. Det er helt greit for meg da jeg har en tv stue/film rom som jeg har en 55". Jeg har frie tøyler der inne mens fruen bestemmer stua. Dette er tv som alle ser og vi jeg ha det stort tar jeg turen i kjelleren, da blir det stort nok.

Så i stuen blir det max 40" dessverre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •