Sony Bravia 52EX700 (52" LED) til 12 995 NOK, bra kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Bravia 52EX700 (52" LED) til 12 995 NOK, bra kjøp?

Hei.

Ser at Elkjøp har en kampanje denne helgen på denne 52" LED 100hz tv'en fra Sony til 12 995 NOK. Jeg sitter på en 4 år gammel 40" 1080i LCD fra JVC og har lenge vurdert å oppgradere til noe større.
    Spesielt siden sofaen er 5 meter fra tv'en, det føles litt smått med 40" da.
    Hadde egentlig sett meg ut en av 55" LED'ene til Samsung, men må innrømme at prisen frister veldig på denne modellen til Sony.

Skal bruke tv'en til primært Xbox360 og PS3, samt blu-ray. Vanlig eller digital tv er ikke noe jeg ser på noe særlig.
    Spørsmålet er om 52" blir for "smått" når jeg først går opp i størrelse og at jeg minimum bør ha en 55"?
    Videre så lurer jeg på om denne tv'en er noe bra? Sliter litt med å finne gode anmeldelser av den og jeg har generelt null kjennskap til Sony og Bravia serien.
    Vil ikke kjøpe katta i sekken når jeg først blar opp tusenlappene for en tv jeg skal ha de nærmeste 3 - 5 årene.

Takk for alle svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisan
    Jeg kjøpte en slik en for snart 1 mnd siden.Først i 46",men så oppgraderte jeg til 52"

Har funnet flere anmeldelser hvor den får bra kritikk. Til prisen er det veldig mye for pengene. Bruker min til tv, film og ganske mye x360. Funker som bare fy.

Jeg kan trygt anbefale den. En 55 er ikke mye større. Grunnen til at jeg valgte denne foran f.eks Samsung sine 55 er at Sonyen har mindre refleksjoner i panelet, og at jeg likte designet bedre (smaksak)

Selv gav jeg 14995 nylig, hmm, 30 dagers'en har ikke utløpt enda....:evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •