50" på gipsvegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" på gipsvegg

Jeg har nå en Panasonic TH-PX80 42" på denne gipsveggen, men har lyst å bytte den ut med en Panasonic TX-P50G20E.

Har søkt litt på google på disse to tvene (se link under) og det virker som de er ca like tunge - kan dette virkelig stemme? Det er jo tross alt 8" mer på den ene tven.

Panasonic TX-P50G20E THX-Godkjent Plasma-TV med Full HD - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 50 tom og større
    Panasonic TH-PX80 Series Plasma HDTV (37", 42", 50") Anmeldelser - alaTest Norge

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette kan stemme! Panasoic har fjernet det ekstra glasset forran skjerm på G serien. Dette sparer de flere KG på.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å bytte til TX-P50G20E, jeg kjøpte den i forje uke og har sett litt filmer og slikt på den til nå. MEGET fornøyd ;-)
    I kveld skal jeg henge tven på veggen, om posten får fingeren ut av ræ***!
    Tv'en veier ikke mye, 36kg sto det på esken. Kan slenge inn bilde her om jeg ikke glemmer det etter herligheten har kommet seg på veggen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zarge
    Bare å bytte til TX-P50G20E, jeg kjøpte den i forje uke og har sett litt filmer og slikt på den til nå. MEGET fornøyd ;-)
    I kveld skal jeg henge tven på veggen, om posten får fingeren ut av ræ***!
    Tv'en veier ikke mye, 36kg sto det på esken. Kan slenge inn bilde her om jeg ikke glemmer det etter herligheten har kommet seg på veggen
    Ok høres meget bra ut!:-) Hvor endte du opp med å kjøpe den?

Hvis du ser linkene jeg oppga så sier de at den skal veie mye mindre enn 36 kilo, er du sikker på at den veier så mye?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Intercom
    Ok høres meget bra ut!:-) Hvor endte du opp med å kjøpe den?

Hvis du ser linkene jeg oppga så sier de at den skal veie mye mindre enn 36 kilo, er du sikker på at den veier så mye?
    Jeg kjøpte den hos Lefdal, fikk den til den prisen lefdal.com hadde den til + porto. Da kom den på rett under tolv store.

Det sto 36kg på esken, så da veier nok tven litt mindre enn det ja. Jeg kjøpte uansett veggstativ som er laget for 75kg. Var ikke derfor jeg kjøpte den. Fikk hengt den opp i går :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •